2.kapitola

17 1 0
                                    

Bežala som najbližšieho obchodu kúpiť Viki aspoň nejakú maličkosť. Vošla som do nášho Tesca chvíľku tam krúžila. Bola som už taká beznádejná, náhle som však zbadala nápis... Youtuberský merch v zľave len za 10,99€. Úplne sa mi rozsvietili oči! To musím mať zakričala som na celý obchod!

Mojím najobľúbenejším ytberom bol vždy MenT a Viki obľúbený youtuber bol MarweX.

Nestačila som sa ani spamätať a už som začala prehrabávať merche.
Jirka Král... Bax... Gogo... Explo...Lucypug... Všetci tam mali hafu merchu len MenT a MarweX nie.

Ach jaj ! Vzdychla som a pomaly išla preč.. keď tu zrazu vidím na poličke oproti MenTov a Marwexov merch.
OMGGG!
Schmatla som merch a šprintovala ku pokladni.

Na pokladni som stretla takú typickú babku, ktorá na všetko frfle.

Babka: Čo to máš ? To sú zase tie vaše ,,júťubere"?
Saška: Asi myslíte youtuberov ? Áno to je ich najnovší merch, prečo?
Babka: Nepoučuj ma ty decko! ,, Ach tá dnešná generácia,, zamrmlala si pod nos.

Samozrejme ja Saška som si to nemohla odpustiť,pretože YouTube je moja srdcovka a trooošičku som jej to vratila.

Saška: máte nejaký problém ?? Ja sa vás tiež nepýtam čo to máte za CDčko z tv Regina alebo prečo pozeráte šlágr Tv! Takže sa mi láskavo nestarajte do mojich vecí, OK?

Babka: ...... Zasran malý nevychovaný.

Chcela som jej na to niečo povedať,ale to by mi zbytočne kazilo naladu.
Tak som radšej zaplatila nákup a išla sa domov chystať.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 24, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

RE-startWhere stories live. Discover now