Brelian se kousla do rtu. Tato situace se jí vůbec nelíbila. To se jednoduše hájil: „To, co vy nazýváte démony, není můj rod. A i kdyby byl, já nikomu neublížil." řekl to s dokonalým klidem, chladem a monotoně. Polobohyně chtěla nějak zasáhnout, zmírnit jeho slova, ale uznávala jeho pravdu. A tak jen vkládala naděje do elfky před ní. Leofwinovi byla nějaká pravda ukradená, ale tiše doufal, že se Alorie neudrží. Byl si jistý, že by se toa ani nedotkla a dávalo by jim to jistou výhodu při následném vyjednávání. Měli by jakousi vyšší pozici, jako ti co nepodnikli žádný nemíroví krok. To by u Daniela podle něj hrálo roli. A tak tam seděli, neklidná Brelian, pousmívající se Leofwin, Malveit uvažující o nejlepším útočném a zároveň obranném kouzlo a to, neotřesitelný ve své pravdě.
Gregory byl v jiném světě. Pochutnával si na sladkém bílém koláčku, který mu jeho nová kamarádka donesla, opatrně zkoušel chuť nového čaje a v hlavě spřádal plány, jak postaví svou loď, ještě lepší než tahle před ním.
Alorie se trochu zklidnila, ale stále měla na očích Toa. Daniel vycítil, že situace začíná přituhovat a s klidem a rozvážností promluvil „Myslím si, že Alorie a To si měly spolu racionálně promluvit a vyjasnit si to že Alorie z něj nemusí mít strach nebo dokonce opovrhovat ním" věděl, že tahle situace nejde vyřešit jinak, než že pošle Alorie pryč s Toem aby si mohly promluvit. Alorie s neklidem kývla a vstala, přešla k Toovi aby si mohly s rozvážností promluvit. V tom Danielovi zazvonil satelitní mobil, co měl pro případ rodinných hovorů. Danielovi proběhlo hlavou jen to, že tohle je ta nejméně nevhodná chvíle pro rodinný rozhovor ale musí v něm znít úplně v klidu nechtěl rozrušit jeho ženu. „Dámy a pánové... s lítostí vám oznamuji, že se budu muset na okamžik vzdálit... mezitím vám bude dělat společnost tady Pierre." Odkašlal si nahlas, aby ho Pierre slyšel. Pierre jen lehce odtrhl hlavu od svého králíčka a přikývl. Králíčka si dal pro jistotu do batohu. Přisedl jsi k Brelian a s vyplívajícím nadšením začal konverzaci „Salut une belle fille. Pardon za mojí francouzštinu. Zdravím co přivádí někoho, jako jste vy sem do tohoto pustého lesa"
ČTEŠ
Dvě tváře osudu
FantasySkupina dříve známa jako nejvíce brutální vyjednavači Terra Industries dostávají za úkol pod rouškou mírumilovnosti zařídit připojení planety do sjednocené organizace kterou spravuje Terra Industries. Oproti nim jedná narychlo složené společenství s...