Altın renkli, taşlarla bezenmiş tahtın üzerinde Sam oturuyordu. Krallığından memnundu anlaşılan. Kırmızı gözleriyle bakıştığım an içim tiksintiyle doldu.
"Ve işte onur konuğumuz da gelmiş." Yüzünde sinsi bir sırıtış vardı.
"Herkes sırf bu anı görmek için burada toplandı." Yüzündeki sırıtış daha da büyümüştü. Herkes buradaydı yani. Bu bilgi işime yarayabilirdi, aklımın bir kenarına yazdım bunu.
Leon sedyeyi dik bir konuma getirip Sam'in yanına gitti.
Başımın dönmesi ve diğer tüm kötü hislerderden kurtulmuştum. Anladığım kadarıyla metanın etkisi tam olarak geçmişti.
Arkalardan bir adam ayaklı masamsı bir şeyi sürerek ortaya getirdi. Sam'in sağında duran pembe saçlı mavi gözlü kız elindeki çantayı masanın üzerine koydu açtı ve bir şırıngayla tüpteki kanı aldı.
"Ve şimdi... İşte asırlardır herkesin merak ettiği an geldi. Acaba vampir kanı kurt kanıyla birleşince doğal melez kadar güçlü bir tür ortaya çıkar mı? Şimdi bunu test edelim!" Sam sustuğu an Leon arkalardan bir adamı masanın önüne getirtti. Yani bunu ilk Sam'e enjekte etmeyeceklerdi? Başkalarında test ediyorlardı? Bu iyi değildi, canımı kurtarmam için çok vaktim olmayacaktı.
Sam olayı mutlu bir şekilde izliyordu. Pembe saçlı kız oradaki adamın kolunu bir lastikle sıktıktan sonra şırıngayı koluna sapladı ve kanına karıştırdı. Adamın o anki yüz ifadesi içimi parçalamıştı. İçindeki endişe yüzüne yansımıştı.
Pembe saçlı kız eşyaları çantaya tekrar koyduktan sonra çantayı kapatıp masanın üzerine bıraktı.
Adamın damarları belirginleşmişti. Abartmıyorum vücudundaki tüm damarlar mor renkle belirginleşmiş ve dışarıdan çok net bir şekilde görülüyordu. Bir anlığına Sam'e göz attım. Gözleri merakla adamı izliyordu. Ya bu işe yararsa? Bunu sanmıyordum. Ben tükürdükten sonra olacağı varsa da artık olmazdı.
Önümdeki adamın acıyla inleyişiyle daldığım düşünceden gerçek hayata döndüm. Dizleri üzerinde yere düşmüştü ve inliyordu. Vücudundaki TÜM gözeneklerden kan fışkırmaya başladı. Herkes çok şaşırmıştı, paniklemişlerdi. Bunu fırsat bilerek pençelerimi çıkardım ve bağlandığım sedyeden kurtuldum. Sam'in küçük çaplı kükreyişini duyabiliyordum. Vampir olmasına rağmen nasıl da kükremişti? Bence bu çocukta yetenek var.
Odanın girdiğim büyük kapısından geri çıktım ve en aşağı kadar koşmaya başladım, hızlı bir kurt koşuşu. En alt katta Jeremy ve Ally'yle karşılaştım. Ally tam konuşmak için ağzını açmıştı ki ona emrettim.
"Koşş!" bir an anlamadı ama devamında hemen koşmaya başladı. Şimdi nereye gidecektik? Biz ne bok yiyorduk?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtkan
FantasyAlexa ve şehirdeki çoğu kişi kurtkanken kan emiciler neden yalnızca onların peşindeler?