.40.

175 10 0
                                    

כוסעמאק!
"תרחק ממנה טמבל" יריתי לעברו,
הוא הלך צעדים איטיים אחורנית ועזב את חולצתה של אלינור.

לפני שעה וחצי
אלינור התיישבה צמוד אליי וסימנה למורה אביה ללכת, "סליחה גלוש, בייבי אני כל כך מצטערת את פאקינג כל חיי סקסית יפה ומדהימה שלי!"

גאד אלינור את כל כך מדהימה!
"בואי" קמתי ומשכתי בידי את אלינור אל המקום הקבוע שלנו, הגענו.
"רק כאן תסכימי לדבר איתי לא?" שאלתי בניסיון לעצבן אותה מעט.

         "Babe, I Love You! So Much! Ok?"
הנהנתי בראשי במתיקות רבה, כן מאמי, כן.
ישבנו צמודות במשך שעה תמימה, נשיקות קלות עברו בינינו אך השתיקה יפה לנו.

"בייב, קצת לא נוח לי." היא נעמדה ומשכה ידיי, "היי מה זה הקראוון הזה?" היא שאלה שהעפתי פרצופה הצידה.

"לא לשם!" היא הסתובבה בכוח בלי להקשיב למילותיי, נו באמאשלך? "אלינור! תקשיבי לי פעם אחת! לא לשם! היי היי סתובבי! אמרתי
לא להסתכל לשם!"

צעקתי עליה בייאוש, "סעמאק תקשיבי לי פעם אחת! שם, שם נמצא מישהו שאת לא רוצה לפגוש תאמיני לי! בבקשה בואי נלך מפה...." התחננתי אליה אך זה לא עזר, היא נעצה בו מבטיה.

פאק נו.
לפתע בלי הודעה מוקדמת שמעתי צרחה, הבטתי לצדדים ואלינור כבר לא כאן!
פאקינג נעלמה.
"אלינור!!!!!!" צעקתי כשדמעות מכסות פניי.

"אליייייייייייייי" צרחתי שקולי יוצא מגרוני בתושייה אך בקרוב ייגמרו כוחותיי, הבטתי סביב ושמעתי דלת נטרקת, לשם!

רצתי לחדר של אב הבית, פאק.
אלי-י-ינור של-ל-לי מו-מו-מוחזקת בידי יו-יו-יותם המניא-אק הז-זה, "פאק!"

"תעזוב אותה יותם!!!" צעקתי שכוחותיי נגמרים להם! די נו אלוקים מה עשיתי לך?
עזוב אותי כבר בחיאת רבאק!

"שוב נפגשים, באה לסטוץ?" וואט דה פאק בן אדם. "שחרר אותה נו!" צעקתי לעברו והתקדמתי אליו, "בבקשה..?" מלמלתי לו.

"חחחחחחח לא. בואי איתי לסטוץ ואז אולי." די די די די אלוהים!!!!!!!! רד ממני בבקשה!!!!!
אני לא מתפללת הרבה, בעצם, אף פעם.

"שמע ישראל, ה' אתה אלוקיי ה' אתה אחד!"
לחשתי מילים אלו בתקווה שישמע אותי שם למעלה, שם למעלה במרומים, שוכן לו האלוקים, אלוקים שלנו הוא הכל.

הוא נותן פרנסה, אוכל, בריאות, משפחה, אהבה, הכל. אלוקים תן לי את אלינור.

כוסעמאק!
"תרחק ממנה טמבל" יריתי לעברו,
הוא הלך צעדים איטיים אחורנית ועזב את חולצתה של אלינור.

Proud In The DarkWhere stories live. Discover now