10. ~Ζηλεια~

231 28 0
                                    

"Γειαα σου αγαπη μου" ειπε ο Τηλεμαχος μολις την ειδε και πηγε να την αγκαλιασει. Εκεινη τον αγκαλιασε αδιαφορα και ειπε ενα ξερο "γεια".
Εκεινος παραξενευτηκε απο την συμπεριφορα της και την πηρε απαλα απο το χερι, πηγαν σε μια κουνια και την εβαλε να καθισει επανω του καθως εκεινος εκανε σιγα σιγα κουνια.

"Πες μου τι εχεις..δεν μπορω να σε βλεπω ετσι. Τα ομορφα πρασινα ματακια σου ειναι κατακοκκινα σαν να εκλαιγαν ή ετοιμα να κλεψουν. Δεν το αντεχει η καρδια μου. Ξερεις πως οταν εισαι εσυ στεναχωρημενη αυτοματα ειμαι κι εγω. Οταν εισαι εσυ χαρουμενη, ειμαι κι εγω χαρουμενος. Επισης ξερεις πως ολα μπορεις να τα λες σε μενα. Ακομα και το πιο ασημαντικο πραγμα που μπορει να θεωρεις οτι ειναι, για μενα ειναι σημαντικο εφοσον σου χαλαει τη διαθεση". της ειπε με γλυκο χαμογελο και ετρεξε ενα δακρυ απο τα ματια της Ιφιγενειας και εκεινος της το σκουπισε με τον αντιχειρα του και τη φιλησε στο μαγουλο.

"Σε φωναξα να ερθεις γιατι δεν ειμαι πολυ καλα. Σημερα οταν μας φωναξε ο διευθυντης μας εβαλε τιμωρια μετα το σχολειο να καθισουμε με τη Δαναη να συμμαζεψουμε τα εγγραφα στο γραφειακι για δυο ωρες. Ηταν βασανιστηκες αυτες οι δυο ωρες. Κυριως ομως γιατι ειπε κατι που με πληγωσε και ησουν το μονο ατομο που σκεφτηκα οτι θα ηθελε να με ακουσει". ειπε και εσκυψε το κεφαλι της και αρχισε να πειραζει το λαστιχακι της.

Ο Τηλεμαχος καταλαβε οτι ηταν σοβαρο για την Ιφιγενεια αν και σχεδον ολα οσα λεει η Δαναη ειναι ψεματα για να κανει τους αλλους να νιωσουν μειονεκτικα για τον εαυτο τους και να νιωσει ετσι η ιδια καλυτερα. Καταλαβε πως η Ιφιγενεια ειχε ηδη πεσει στην παγιδα της ομως χωρις να πει τιποτα συνεχισε να την ακουει.

"Μου ειπε λοιπον πως για τον πατερα μου ημουν ενα λαθος και εγω και η μητερα μου και πως δεν μας αγαπαει πλεον και ειναι πλεον ευτυχισμενος με την νεα του οικογενεια και...δεν..." δεν μπορεσε να συνεχισει γιατι ηδη την ειχαν παρει τα κλαματα.

Ο Τηλεμαχος την πηρε στην αγκαλια του για να την καθησυχασει και την φιλησε απαλα στο κεφαλι.
"Ιφι μου...δεν μπορω να καταλαβω γιατι επσες στην παγιδα της. Σαν να μην ξερεις πως σε ζηλευει παρα πολυ. Γιατι νομιζεις πως ολη την ωρα σε λεει σπασικλακι και φυτο? Επειδη ζηλευει που εχεις κατι που δεν εχει αυτη...δηλαδη μυαλο. Εισαι ομορφη, εξυπνη, ο πατερας σου σε αγαπει παρα πολυ και απλα ειναι ερωτευμενος απο τοι φαινεται με την μητερα της αλλα δεν αγαπαει και την κορη της. Και για αυτο εχει σκασει απο την ζηλεια. Δεν το βλεπεις?" της ειπε χαϊδευοντας τα μαλλια της.

"Τι να πω...μαλλον εχεις δικιο. Και γω απλα ετσι οπως τα πε με πληγωσαν γιατι οντως ο μπαμπας μ δεν ειναι πλεον μαζι μας και αγχωνομαι μηπως του κανει πλυση εγκεφαλου και τον παρει με το μερος της".
"Δεν θα γινει αυτο. Μην μου αγχωνεσαι για τιποτα. Εγω ειμαι εδω".
"Αχχ τι θα εκανα χωρις εσενα μου λες?" του ειπε νε ενα χαμογελο κυβοντας τα κλαμενα κουταβισια ματια της.

"Ομως..σε ηθελα και για κατι αλλο..."
"Ναι ο,τι θες".
"Σημερα με το ολο σκηνικο στον διαδρομο δεν ειπες τιποτα. Δεν μπηκες καθολου στη μεση. Σαν να το απολαμβανες και εβλεπες καμια ταινια. Μονο ο Λουκας μπηκε στη μεση".
"Τι λες Ιφιγενεια? Το τελευταιο πραγμα που θα εκανα ηταν να το απολαμβανα. Ηταν τοσος κοσμος μπροστα που μεχρι να ρθω μπροστα και να το σταματησω το ολο φιασκο με προλαβε ο αλλος ο οποιος δεν ξερω καν γιατι δεν υπερασπιστηκε την κοπελα του. Νομιζα ηταν ιδιος εκεινη. Και εσυ που τον ξερεις?"

"Τι εννοεις κοπελα του? Τι που τον ξερω Τηλεμαχε...στο ιδιο σχολειο δεν ειμαστε αλλωστε?"ειπε και εβαλε μια τουφα πισω απο το αυτι της σκυβοντας το κεφαλι της.
"Ειναι το αγορι της Δαναης. Τι δεν το ηξερες? Νομιζα το γνωριζες".
"Εμμ..οχι δεν ετυχε να το μαθω...τελος παντων ειναι ηδη αργα καλυτερα να γυρισω σπιτι".
"Οκευ οπως θες...θες να σε γυρισω εγω?"
"Οχι ειμαι ενταξει ετσι κι αλλιως δεν ειμαι μακρυα".
"Ενταξει. Τα λεμε αυριο" ειπε και την φιλησε στο στομα.

Η Ιφιγενεια στον δρομο για το σπιτι σκεφτηκε αυτα που της ειπε ο Τηλεμαχος. Και για τον πατερα της και για τον Λουκα..αμεσως μολις σκεφτηκε πως ο Λουκας ηταν ζευγαρι με την Δαναη αισθανθηκε παραξενα. Σα να την πειραξε. Σα να ζηλεψε. Ομως δεν ηξερε το γιατι. Αφου ετσι κι αλλιως αυτη τα ειχε με τον Τηλεμαχο. Σωστα?

BAD CHOICESWhere stories live. Discover now