-10-

9.2K 570 46
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen❤️

Lal: GERİZEKALI.

Lal: Bu seferki kesinlikle sendin.

Bilinmeyen: Evet, bendim.

Lal: Haberim olmadan beni nasıl gönüllüler listesine yazarsın?

Bilinmeyen: Zaten bunu yapabilmem için haberinin olmaması gerekiyordu :D

Lal: Beni zorla gönüllü yapman yetmiyormuş gibi bir de seçilenler arasındayım.

Bilinmeyen: İnsanlarla konuşarak iletişime geçmek istemiyorsan dans ederek geçebilirsin.

Mesaj atmaya başlamadan önce beni iyi analiz ettiği ortadaydı. Sevmediğim, istemediğim şeyleri az çok biliyordu ve bunları bana karşı kullanmaktan kaçınmıyordu. Belli kişiler dışında kimseyle iletişime geçmek istemediğimi bildiği için beni iletişime geçirecek bir yol bulmuştu.

Lal: Bilgin olsun diye söylüyorum.

Lal: Ben asla vals yapmam!

Lal: Allah bilir senin adın da o listededir ve benim kıvrandığımı görmeyi amaçlıyorsundur.

Lal: Belki de benimle dans etmek istiyorsundur ;)

Bilinmeyen: Üzgünüm ama ilk defa bir konuda hemfikiriz, ben de vals yapmam.

Bilinmeyen: Sadece gösteri günü seni izlemenin eğlenceli olacağını düşündüm.

Sınıftan adeta koşarak çıkıp dans odasına ilerledim. Kapıyı açıp içeri daldığımda kadın korkudan sıçrasa da, bir şey demeden "Sorun nedir?" diye sordu.

"Ben vals için adımı yazdırmadım, başka biri benimle dalga geçmek için yazdırmış. Yani kısacası, vals yapmayacağım."

"Toplam 40 gönüllü vardı ve bunların 27'si kız, 13'ü erkekti. Toplam 12 kişi seçildi ve seçilen 6 kızın arasında sen de varsın. Neden memnun olamıyorsun?"

"Ben dans edemem." diye yalan söyledim.

"Modern dans konusunda çok iyi olduğunu biliyorum, videolarını izledim. Eminim valsi de becerirsin." İtiraz edeceğim sırada tekrar konuştu. "Sadece dans edeceksin, Lal. Bu kötü bir şey değil."

Her şeyi yere fırlatma isteğimi bastırıp derin bir nefes alarak odadan çıkınca telefonum titredi.

Bilinmeyen: Surat ifadene bakılırsa işler istediğin gibi gitmemiş.

Bilinmeyen: Seni o güzel elbisenin içinde kuğu gibi süzülürken görmek çok keyifli olacak :D

Sizce bilinmeyen Lal'in hiç görmediği biri mi yoksa daha önce görüp tanıdığı biri mi?

Lâl | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin