medya:Arkadaşlar önceki bölümde kıyafet yerine medya yazdım.Aslında kıyafet koyacaktım.Unuttum.kkk
※※※※※※※※※※※※※※※※
Otura otura artık gına gelmişti.Sadece ben ve lee son kalmıştı.Hadi ama böyle olmamalıydı.
Ne mi olmuştu?Chae so ve jungkook gittikten sonra buz kalmıştık.Lee son bana güldükçe oda kafenin içindekileri umursamadan kahkaha atmıştı.
Hem de devamlı."Ee hadi gitmiyormuyuz.Hadi amaa...bu kaçıncı kahve yeter kahve komasına gireceksin yakında"
"Ama kalkıp gittiler.Rezil etti beni pis velet(!)"
Gerçekten veletti.Yapacak birşey yoktu artık.Ayağa kalkıp eşyalarımı topladım.
power.
Telefon.
kulaklık.
cüzdan.
peçete.sayamadığım kadar.
Kafeden çıkıp lee son'un üstü açık arabasına bindik.
Araba hareket ettiğinde çantamı arkaya koymuştum."Bence seviyorsun onu"
"Hayır ya!Sevmiyorum onu kalbim yokya benim"
"Benim canım ambar farem.Seviyorsun onu "
"Evet.BEN JEON JUNGKOOK'U SEVÎYORUM."
ayağa kalkıp bağırdığımda caddeki kişilerin güldüğünü gördüm. Ve telefonlarının flashlarını.
Aish rezil oldum.Eve girdiğimde sessizlik hakimdi.
Hakimdi hakim olmasına da...da işte.Kimse yokmu evde ya.
"ABİ KARDEŞİN DEPRESYONA GİRDİ.
ABİİİ"Öküz bu abim valla.Insan bjr efendim der.Bunda *tık* yok.
Bende de tık yok. Off tanrım...ne saçmalıyorum.ben ya kusura bakmayın."Geldim be kardeSim.Off seun ah napıyorsun"
Kollarımı boynuna dolayıp abimi bir o yana bir bu yana çevirdim.Koltuğa düştügümüzde kahkaha atmaya başlamıştım.
Bu jeon jungkook bende kafa yapmıştı.
Birde chae so ile birlikteydi tanrım...."ne depresyonu bu? !Hm boynum kırıldı boynum şarkı yazıyordum orda.Ne yazayIm ha depresyondayım mı!?"
"Of abi ya git bi ünlü oldun başımıza şey oldun ha?Git şarkı sözü yaz sen ben neyim ki. DAHA ÖNEMLİ ŞARKI SÖZLERİ GİTSENE BE!"
abimi yitip odama çıktım.kapıyıda kilitledim.
Arkamdan bagırıyordu yine"TABİ CANIM SEN DAHA ÖNEMLİSİN!"
Ah abiii....
※※※※※※※※※※
Gözlerimi açıp yatakta doğruldum.Cidden ben nasıl aşık oldum ona ya.Gerçekten herşey saçma bir şekilde gelişti ve saçma bir şekilde sonuçlandı.
Bende şaçmalığın oluşumunu tetiklemiştim. ki iyikide olmuştu zaten azda olsa ünlüydü o. Chae so'yu da bırakırdı.
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.Daha sonra tekrar odaya dönüp kıyafetlerimi giydim.
Çantamıda hazırlayıp aşağı inip hazırlanmış olan kahvaltı masasına oturdum.Yavaşça yerken karşıma oturan bedenle gözlerimi ona diktim.Ne işi vardı onun ya!?
"Depresyona girmişsin sanırım.Yoongi hyung söyledi."
"Hıı gitsene sen senin yüzünden bu hâldeyim"
"Ahaha anladım sen hâla görmedin mi onu ya?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love maze. *jeon jungkook*~
ParanormalSapık bir jungkook'la uğraşmak zor ve ğlenceli olacak.YARAMAZ JEON JUNGKOOK.