3. část

35 1 0
                                    

S Caroline jsme hnedka po škole zajely do obchoďáku pro nějaké šaty na tu dnešní párty. Chtěla jsem vypadat dokonale už jenom kvůli Chrisovi, s kterým jsem tam měla jít. Car si svoje šaty vybrala asi v pátém obchodě, ale já až v tom posledním. Byly perfektní a skvěle mi seděly na postavě. Po nákupech jsme jely ke Caroline do bytu (a ano, Caroline bydlí sama v bytě, i přesto, že není plnoletá, ale zvládá to skvěle), kde nás čekalo převlékání, česání a líčení.

Na Facebook mi přišlo upozornění, a proto neváhám a beru svůj mobil do rukou.

,,OMG! Chris Grey mi poslal žádost o přátelství!" vypísknu po celém pokoji.

,,Páni! Chlapec na to jde rychle. Tak mu ji přijmi, stejně se musíte domluvit na srazu a to rychle, protože párty má začít v osm a už je čtvrt."

Neváhám ani vteřinu a žádost mu potvrzuji. V ten moment mi přišla zpráva. Od něj.

Chris: ,,Ahoj"

Já: ,,Ahoj asi se budeme muset domluvit, kde se sejdeme :D"

Chris: ,,To by bylo super. Stačí mi říct, kde si a já tam přijedu ;)"

Já: ,,V ulici Holandské 4. Budu stát před žlutou bytovkou."

Chris: ,,Dobře, jsem kousek odtud, tak o půle budu před bytovkou. Už se těším."

Byla jsem nervóznější ještě víc a zdálo se mi, že asi brzo omdlím. Car mě ale nenechala na holičkách a pomohla mi s posledními úpravami na mém looku. Nazula jsem si své boty na podpatku, vzala si malou stříbrnou kabelku,ve které jsem měla mobil, klíče a peníze pro jistotu. Naposledy jsem se zkontrolovala v zrcadle a s nádechem vyšla z bytu. Výtahem jsem sjela do přízemí a namířila si to k hlavním dveřím z budovy. Jakmile jsem vyšla ven, ovanul mě studený vítr a já začala litovat, že jsem si nevzala nějaký kabát. Venku jsem ale dlouho nečekala a přede mnou se objevilo tmavé nízké auto značky Audi. Nejdříve jsem neviděla řidiče, ale potom řidič vystoupil z auta a přišel ke mě.

,,Páni. Jsi nádherná! Ale musí ti být zima. Tady máš moji bundu a v autě se zahřeješ ještě víc." Chris mi přes ramena přehodil jeho bundu a jako pravý gentleman mi otevřel dveře spolujezdce a pomohl mi si nasednout. Zavřel za mnou dveře a sám si sedl na místo řidiče.

,,Jsi vážně překrásná. Všichni mi tě budou závidět. Budu si tě muset pohlídat." mrkl na mě a já cítila, jak se moje tváře začínají červenat.

,,Děkuju, ale nemusíš tak přehánět." podívám se na něj a vidím, jak se na jeho tváři objevil úsměv.

,,Já nepřeháním Angee. Jsi doopravdy krásná a lituju, že jsme si nevyrazili dřív." musím se pousmát. Vážně si Chris Grey myslí, že jsem krásná a ještě ho mrzí, že jsme venku nebyli dřív?!

Po zbytek cesty v autě panovalo ticho, ale to příjemné ticho. Po půl hodině Chris zastavil před domem, z kterého zněla hlasitá hudba.

Kluk mých snůKde žijí příběhy. Začni objevovat