Alergam pe treptele facultatii si deodata m-am impiedicat, ajungand rapid pe podeaua de la subsol. Totul parea atat de sumbru si intunecat.Am realizat ca era holul inspre sala de anatomie. Era bezna si am simtit cum cineva ma urmarea. Am intors capul si am cazut iarasi, fiind incapabila sa ma ridic m-am tarat. La finalul holului era sala mea, unde pe masa se afla cadavrul. Cineva m-a ajutat sa ma ridic, apoi cand l-am recunoscut pe Alex am tipat.
- Ariana ! Vocea Mariei m-a facut sa ma trezesc complet.
Slava Domnului ca a fost un vis! Maria a dat buzna la mine in camera si am inceput sa zambesc tamp multumindu-i lui Dumnezeu ca a fost doar un vis. Era doar in niste chiloti tanga si imi flutura doua umerase cu doua rochii prin fata ochilor. Sanii ei abia se zareau dupa materialul rochitelor
- Hai zi repede Miss Bravo ai stil! Asta visinie sau neagra ?
- Esti doar in chiloti ? Mi-am frecat ochii nedumerita.
- Alo!? Ne focusam un pic ?
- Scuze, scuze. Zic razand. M-am dezmeticit instantaneu si ridicandu-ma am insfacat o esarfa de la mine din dulap si o curea. Probeaza rochia visinie, te rog.
Maria a executat ordinul meu foarte nedumerita. Nu avea niste picioare lungi si nici o talie de invidiat. Asa ca am luat curea si am potrivit-o in talie, iar esarfa visinie am trecut-o peste curea. Efectul era cel dorit. Accesoriza rochia simpla si ii contura talia, creand-o.
- Sa iti pui niste accesorii totusi. Si tocuri. Ai botinele alea..
- Aminteste-mi de ce esti la medicina ? A ras, facand o pirueta in fata oglinzii mele. Multumesc. Vin tarziu. Nu ma astepta! A tipat topaind pana la ea in camera.
Mi-am deschis geamurile camerei, lasand frigul sa patrunda. Mi-am sunat colegele de grupa cu care trebuia sa merg la garda si i-am lasat nsite mesaje lui Victor. Cred ca si el isi prelungise somnul de dupa-amiaza. Am inceput sa ma uit la un serial. Intre replicile persoanjelor mi-am ridicat maneca bluzei. Aveam urme. Am inceput sa plang usor. Era frustrant sa ma gandesc ca eram doar un pai pe care oricine oricand avea chef putea sa il franga.
Victor: Tu kiddo ce ti s-a intamplat ?
Ariana: Alex a vrut sa discutam.. Si a intrecut putin masura. A devenit agresiv.
Victor: Ce ti-a facut ?
Ariana: A vrut sa ma sarute..N-am vrut si a inceput sa traga de mine..
Victor: Iesim la o tigara ? Te astept la locul nostru.
Senzatia de incapabilitate, de neajutorare inca era, dar se diminuase considerabil. Ma simteam exact ca un fluture caruia i se fransesera aripile sau ca un pai uscat, lasat vara intr-o zi torida. Bratele lui Victor ma strangeau la pieptul lui. Rasufla usurat. Mirosea a tutun si ma simteam pentru prima data in acea zi, in siguranta.
- Spune-mi. Ce s-a intamplat?
- A zis sa ii mai acord zece minute. Unii dintre colegii lui m-au vazut cu tine, dar nu stiu exact ce si cum.. Nu am afirmat nimic..Iti dai seama. Incepeam sa vorbesc sacadat si am incercat sa ii explic ce s-a intamplat. Mi-a luat incheietura mainii si a privit-o suspicios. A devenit brusc serios.
- Vrei sa vorbesc cu el ?
- Nu, absolut nu ! Am tresarit. Va trece de la sine. Nu vreau sa te implic in asta.
- Sigur ?
- Da. E decizia mea. Si vreau sa ramana asa, ok ?
A dat din cap. Dupa a facut o gluma despre ceva anume si a detensionat atmosfera. A fumat cateva tigari. Ma simteam mult mai linistita. Nu am facut caz de cele intamplate, pentru ca nu era rentabil.
CITEȘTI
EPIC - NEW BOOK
RomancePovestile de dragoste sunt epice, nu !? Fie ele cu final trist sau fericit, in fata blocului la o tigara, in spatele scolii sau la facultate.. De ce nu ? Sa vedem ! O alta carte de ,,cafea'' cum imi place sa imi numesc micile creatii. Ceva simplu...