3

65 3 1
                                    

БТС седяха точно пред очите ми не можех да повярвам сигорно ги гледах с някво тъпо изображение, но да ги видиш на живо толкова красиви и сладки. Бяха само трима незнайно защо Джимин, Тае и Джънгкук. Още не можех да повярвам сякаш беше сън райски сън. Отидох до тях и понеже говорех английски им казах ще ви преведа.

-Аааа БТС тук в България аз съм едно от най-щастливите момичета тук.

-Здравей приятно ми е,а ти се казваш как?-Джимин проговори с усмивка на устата.

-К-а-з-в-а-м се Ванеса.-заеквах бях изомена, че ми проговори едно красиво момче.

-Приятно ми е. Предполагам знаеш как се казваме.

-Да. Разбира се. Как да не знам? Ти си Джимин, Тае и Куки бисквитката.-посочих ги.

-Е предполагам искаш снимка и афтограв.- каза Куки.

-Да, но първо виждам че сте в затънала ситуация така, че елате след мен за да ви измъкна от тук.-казх и се запътих към исхуда.

След като излязохме на вън казах ако искат да дойдат до унас да им дам нещо за пиене те се съгласиха и тръгнахме. Докато вървяхме ги помолих да си направим няколко снимки. Направих няколко яки снимки и ги пратих в групата на бтс. В нея сме Влади и Картофа това е Алекс. След като стигнахме до къщата ми. Те много се очудиха, защото тя изглежда така.

 Те много се очудиха, защото тя изглежда така

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Какво това ли е къщата ти.-каза Куки учудено с ококорени очи и отворена уста.

-Да това е моята къща.

-Мислих, че ще си в една малка кащурка.-извика и Тае учудено с същата гримаса като на Куки.

-Ами баща ми и майка ми са богати те патуват много рядко идват на сам и живея с иконома и готвачката.

-Може ли да ни разведеш из къщата ти.

-Разбирасе и не говорете по време на разходката.

Impossible loveWhere stories live. Discover now