6. Συναντήσεις

356 237 0
                                    

Καθώς συζητούσαμε εγώ, η Λορέιν και ο Ντάνιελ αλλά όπως φαίνεται υπήρχαν πολλά άτομα που έπρεπε να γνωρίσω. Μας πλησίασε μία εξαιρετικά καλά ντυμένη γυναίκα  προσπαθώντας να στριμωχτεί και να μπει στον κύκλο που είχαμε φτιάξει. Μετά από αρκετή προσπάθεια κατάφερε να μπει ανάμεσα μας και να εδραιώσει την θέση της ανάμεσα από το ζευγάρι, δηλαδή τον Ντάνιελ και την Λορέιν.

- '' Δεν είναι πολύ ταιριαστοί; Κάνουν το καλύτερο ζευγάρι μαζί. Τουλάχιστον τώρα που η Λορέιν ντύνεται όπως αρμόζει σε έναν από την οικογένεια Γουίλσον'' είπε με ένα στραβό χαμόγελο και ένα ύφος λες και ήταν ανώτερη θέλοντας να μειώσει την Λού μου.

- '' Άντι..'' φώναξε ο Ντάνιελ νευριασμένος, τα μάτια του ξαφνικά είχαν ένα επικίνδυνο βλέμμα, ένα βλέμμα που μπορεί να σε φοβίσει, τουλάχιστον εμένα. Θύμωσε πολύ..-

- '' Ηρέμησε Ντάνιελ, η Λορέιν ξέρει πόσο πολύ την αγαπάω'' είπε γελώντας.

Ήμουν σίγουρη ότι για κάποιο λόγο το εννοούσε αυτό που είπε αλλά δεν ήθελε να έχει μπλεξίματα με τον Ντάνιελ, τέλος πάντων, ποια ήταν αυτή η γυναίκα και τι ακριβώς θέλει; Ήρθε απλά για να μειώσει την Λού μου και να χαμογελάσει και να κοροϊδέψει; Ένιωθα τα νεύρα μου να φτάνουν σε σημείο που δεν θα μπορούσα να τα ελέγξω. Η Λού απλά έγνεψε συμφωνώντας με την '' αγάπη'' της Άντι. Η Λού κατέβασε το πρόσωπο της στεναχωρημένη...

Είχε έρθει η ώρα μου, η Άντι γύρισε προς το μέρος μου και με κοίταξε λες και ήμουν ο κατώτερος άνθρωπος μέσα στο δωμάτιο.

- '' Συγνώμη αλλά αν έχουμε γνωριστεί το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν σε θυμάμαι'' είπε ξανά με αυτό το απαίσιο χαμόγελο.

- '' Άντι.. από εδώ η καλύτερη μου φίλη η Σάρλοτ από το Λονδίνο. Σάρλοτ γνώρισε την Άντι  Έμερσον... την κουμπάρα μου'' είπε η Λού κατεβάζοντας το πρόσωπο της κοιτώντας κάτω στο πάτωμα.

- '' Αα, έπρεπε να το είχα φανταστεί ότι θα είσαι η παιδική φίλη της Λορέιν. Έχετε τον ίδιο χαζό ενθουσιασμό και το ίδιο ανόητο βλέμμα στα μάτια'' είπε με ένα εκνευριστικό ύφος που με έκανε να χάνω την υπομονή μου σιγά σιγά.

Αλλά δεν τέλειωσε εκεί, συνέχισε να μιλάει..

- '' Τι όμορφο αυτό το βλέμμα που μοιράζεστε αν και ανόητο, σχεδόν ζηλεύω το πόσο καλά το αναδεικνύεται. Είσαι η δημοσιογράφος σωστά;'' είπε η Άντι.

Ήμουν νευριασμένη αλλά αποφάσισα να μην δημιουργήσω θέμα, απλά απάντησα ότι εγώ είμαι η δημοσιογράφος προσπαθώντας να φορέσω το καλύτερο ψεύτικο χαμόγελο μου.

Πέπλο ΜυστικώνWhere stories live. Discover now