Dimineață mă trezesc cu o durere îngrozitoare de cap. Ar trebui să beau mai puțin. Mâinile ce mă țineau în siguranță aseară când am adormit, acum, lipseau. E greu să recunosc, dar mă simțeam atât de bine la el în brațe. Era perfect. Acum, mă simțeam singură și rece. El umplea golul din sufletul meu, atunci când avea corpul atât de aproape de al meu. El este răul ce îmi face bine. Dar, la naiba! Nu sunt decât o altă aventură.
Într-un final pornesc leneșă spre baie. După un duș bine meritat, iau o pastilă pentru durerea de cap care părea că nu avea de gând să-mi dea pace. Dupa ce mă schimb în alte pijamale -doar este sâmbătă- pornesc spre parterul vilei în care locuiesc. Imediat ce ajung pe scările ce mă conduceau la parter un miros plăcut de clătite îmi invadă nările. Intru în bucătărie și rămân cu gura deschisă la propriu. Harry făcea clătite purtând doar perechea sa de blugi mult prea mulați lăsați usor în jos, lăsând la iveală bata boxerilor săi Calvin Klein.
Îmi dreg vocea pentru a-i atrage atenția. El se întoarce ușor surprins și îmi dă un rânjet absolut adorabil fără nici urmă de perversitate. Ochii lui străluceau în lumina razelor ce pătrundeau prin geamul bucătăriei. Și oh, Doamne! Gropițele alea îmi făceau picioarele să tremure. Nu mai spun de mușchii săi proeminenți pictați, și de nenorocitul ăla de V-line pe care îl iubesc.
„Oh, Hope te-ai trezit mai repede decât mă așteptam. Mai ales după acele shot-uri. " - vocea sa răgușită se aude lăsând mai apoi un râset dulce ce răsuna acum în capul meu.
„Tu... tu știi să gătești? Și ești dulce? Și nu ești pervers? Ce ai făcut cu Harry? " -acesta râde la afirmația mea și își lasă capul într-o parte, vorbind:
„Nu fi prostuță. Știi foarte bine că te-aș putea lua chiar acum și să ți-o trag pe masa asta. Și da știu să gătesc, surprinsă? "
„Păi, da! Nu pari genul de băiat care stă prin bucătărie. Miroase delicios, abia aștept să gust!"
„Imediat, prințeso! Dar până atunci poți gusta asta!" -zâmbește venind spre mine și mă sărută scurt, dar atât de tandru.
Gândurile cu mine pe masa asta și Harry deasupra mea făcându-mă să mă simt bine îmi invadă mintea. Fiori de plăcere se plimbă prin tot corpul meu, făcându-mi pielea de găină.
„Poftă bună , frumoaso ! "
Harry așează farfuria cu clătite și nutella în fața mea. Apoi se așează și el pe scaunul din fața mea alături de porția sa de clătite.
„Hm, preferatele mele. Cum ai știut, Harry?"
„Când vreau să aflu ceva, aflu, păpușă! "
„Zayn?"
„Oh, te pricepi!"
„Mhm, sunt delicioase!"
„Mă bucur mult că îți plac!" -spune Harry zâmbind larg.
După ce am mâncat în liniște, Harry m-a ajutat să strâng. Am mers în cameră unde s-a îmbrăcat cu tricoul său și l-am condus înapoi la parter.
„Se pare că trebuie să plec..."
„Așa se pare. Mulțumesc pentru micul-dejun grozav și pentru că ai avut grijă de mine aseară."
„Oricând, frumoaso. Sper să ne mai vedem. Nu uita că mi-ai zis că sunt dulce! "-chicotește el.
„Mhm, ne mai vedem. Pa, Harry!"
„Pa, Hope! Ai grijă de tine, baby." - spune asta , și se apleacă sărutându-mi vârful nasului, mai apoi părăsind casa.
Nu știu ce se întâmplă, însă îmi place noul Harry. Cred că mi-ar plăcea și mai mult dacă ar fi o combinație între Harry pervers și Harry cel dulce. Hmm... Ar trebui să mă opresc din a mă gândi la el nu-i așa?
CITEȘTI
You will be mine! (Harry Styles -fan fiction)
FanfictionCe înseamnă să iubești? Pentru ea înseamnă dezămăgire și lacrimi. Dar el? El vrea sex și supunere. Nesiguranță. Lacrimi. Dureri și dezămăgire. Iubire. Viteză. Momente de neuitat. Fata nu tocmai cuminte, întâlnește zeul răului, zeul amăgirii. Cade...