( 7E )
SLURP!
"Nyum~ mashta~" sedapnya ramen ni wwuuu..entahlah kenapa tapi laki ni tak habis habis pandang aku you know what nilah lelaki yang asyik berlanja aku...rugi kalau tak terima
Berlagak kejap...
Aku memejam mata aku betapa sedapnya ramen fav aku ... pelbagai ramen aku dah rasa ni juga ramen yang aku minat tapi macam mana lelaki ni tahu???
Sambil makanan aku kunyah dalam mukut aku meletak kedua tangan aku kedalam pocket sambil meninkmati pandangan luar.
Sejukk...
Eww hingus aku hahahhahha
Jungkook Pov
Daripada tadi aku asyik pandang dia..soo dialah Hyonji?? Lawa~ masuk tahun ni umur dia 22 ciss beza dokk jauh umur dia ngn aku ..ishh takpe janji aku handasome juga . Muahaha
"Kyeopta" bisik aku ..aku senyum cara perbuatan dia...hmm ...what plan is next?? Aku nak je bagi dia merana selepas dia yang buat aku menanggung semua hari kejadian masa hari perkahwinan..hmm
Bukan lah aku nak seksa dia sangat tetap jugak aku sayang dia,isteri aku.Dia belum tengok aku caring dia lagi dia pikir dia dpaat kahwin gan lelaki tak cinta kan dia?? Tsk silap ~ silap~.
Bertahun tahun aku cari dia seja ni juga temoat dia berada seoul..daebakk..larikan diri nope kau masih lagi isteri aku .
"Annyeong,Hyonnie ah~" segera aku beredar.
HyonJi Pov
"Eh?? Mana mamat tu??" Jeez dah pergi kah pacak??? Aku senyum sendiri baguslah tapi siapa huh dia?? Handsome tak handsome tak ㅋㅋㅋ
💐💐💐💐💐
"Fuh!" Penat betullah..nampak je katil terus aku rebah atasnya..selesa pulak badan aku sampai aku sendiri tak perasan terlelap dengan pakaiannya tak tukar. "Night~"
Morning?
Alarm - Nae pi ttam nunmul
Nae majimak chumeul
Da gajyeoga ga
Nae pi ttam nunmul
Nae chagaun sumeul
Da gajyeoga gaBelum boleh lagi part fav aku sampai aku ambil je hp aku lalu goyang tangan aku.
"Wonhae manhi manhi manhi manhi!!!!woooo!!"
.
.
.Ehhhh jap jap jappppppp
.
.
.
.HOLY MAN MOTHER **** CRAPPPPP IM LATEEE
"INTERVIEWWWW" MAK TOLONGGG ..ahhhhhh matilah nakkkkk
Aku tergolek macam ayam oanggang shingga mukut aku tercium lantai ni..harum sungguh lantai ni!
Bapak arghh aku luoa nak mop busukk dokk ..
18 minute kemudian....
Krik
Krik
Krikk
"Perghh sebaik aku samoai jugak kat pejabat ni mak aii banyak banyak orang kat dalam elevator ni senyap ?? Uhh" bisik aku ...tak pelik ke? Tekunnya diorang ni..agak agak boss diorang ni garang ke??
Sampai je tingkat sepatut aku pergi ramai juga perkerja dengan office dia..PA Seonnim yeah nama dia terus tunjuk aku arah nya.
"Di sini pejabat dia .harap berjaya cik HyonJi" aku senyum ikhlas terhadapnya baiknya dia..alangkah semua busy PA tu oun pergi tinggalkan aku sorang aku oun tuju arah office dia.
Knock knock knock.
"Masuk" jawab lelaki dari dalam. Pintu hanya menolak sahaja . "Yeobsaeyeo maaf lambat" kata aku dengan sopan..."Duduk" seriously aku tak nampak dia sebab ..kerusi dia mengadao raha aku.
"Lambat 18 minute..boleh ke awak terima sebagai pelerja disini?huh?" Wowoowow berlagak gila ..boss poyo ni.. "uhh hmm" aku memandang tempat lain aishh..hmm..
"Tiada jawapan??" Terus dia memusing kan kerusi dia..aku terpegun...
Handsome sehh
...Jungkook pov.
Rasa budak nj pekak kot.. aku terus pusingkan kerusi aku menghadap dia.aku terkaku..kerja yang aku tengah buat terhenti seketika.
"HyonJi..."aku cepat cepat betulkan keadaan aku daripada mengalamun..jap jap asal dia boleh ada sini? Takkan minta ker--- oh... interview lupa...
.
.
.
.aku tersenyum jahat sekali...baiklah Isteri ku Hyonji apa kata kita main sekejap??~~
{TBC}
YOU ARE READING
Suamiku Encik Billionare?? 남편 | JJK
RomanceHaihhh setiap hari aku terserempak dengan lelaki berpakaian hitam jerrr...tiap tiap malam bila nak gi 7E goshh bukan tu je tapi siap berlanja aku ..bukan treat kawan macam mysterious . siapa lelaki ni? lagi sekali dia berlanja aku Ramen~ siap je aku...