6.dio

60 7 0
                                    

Penjala sam se polako uz stepenice.Pala sam.Vidim svjetlost.Jako glasan zvuk .To je sve čega se sječam.Samo sam se našla u bolnici.Probudilo me svijetlost koja je dopirala kroz zastore bolničke sobe.Vidim Camerona drzi me za ruku i gleda.Samo njega zelim pored sebe.Samo njega.Kad vidim njegov osmijeh,kosu,usne.Aaaa.Izluđuje me.Svaki put se izgubim u njegovu mirisu i blizini.Tada je morala doći moja sestra i sve je upropastila.Poslije onoga vise nisam bila sigurna jer je dosla zbog mene ili zbog njega.Samo me zabrinuto zagrlila i pogledala Camerona.Zagrizla se za usnicu.Tada sam joj htjela izbiti sve zube.Aaaa.Pravila se nevino kao da je nitko nije primjetio.Cameron ju je pozvao da izađe iz sobe da razgovaraju.Sve sam ih čula svađali su se zbog onoga sto je napravila.Cameron je bio jako ljut. Mislim zasto je njemu stalo pa on moze imati koju god pozeli.Usao je u sobu poljubio me u celo i šapnuo  na uho "Ti si moja.Samo moja ".Otisao je.Mislim sta to njemu znaci moja.Ali sviđalo mi se.Zvucalo je cudno ali je godilo mojim usima.

*

*

*

Nakon tri dana.

Napokon sam se vratila kuci.Mislim nije nista strasno samo sam se onesvjestila.Moja je sestra izlazila iz kuce i poljubila Camerona.To nije bio san.Samo sam otrcala u wc i zakljucala se.Lezala sam na onim hladnim plocicama.Nisam se mogla pomaknuti.Srce mi se slamalo na tisuce komadica.Dugo sam plakala i razmisljala.Di je sad ona njegova rijec njegova.To je samo rijec.Sto rijeci upoce znace.Sto on meni zapravo znaci?!?!

Almost is never enoughWhere stories live. Discover now