10. Cry, cry and cry

4K 130 3
                                    

Jeho oči sa rozsvietili, ako keď dieťa dostane novú hračku. Pomaly mi začal dochádzať dych a moje srdce bilo ako o život. Každým nádychom sa steny zdali byť tesnejšie a Mason bližšie.

Sklopila som hlavu a čakala, čo povie na môj nezmyselný návrh. ,,Toto sa mi veľmi páči, naozaj," začal kráčať smerom ku mne a keď už bol dostatočne blízko, chytil prameň mojich vlasov medzi prsty a začal si ho obmotávať.

,,Škoda, že už musím ísť do práce, inak by sme si dali predpremiéru," povzdychol si, lebo mu vo vrecku začal vibrovať telefón. Vytiahol ho, zamietol hovor a pustil moje vlasy. ,,Tak, opúšťam ťa. Nerob hlúposti. Vidíme sa zajtra," žmurkol na mňa, dal mi bozk na pery, otočil sa mi chrbtom a kráčal k smerom k dverám. Keď ich zavrel celé moje telo prepadla panika.

Šprintom som sa dostala do izby, zabuchla som dvere a s hysterickým plačom som sa hodila na posteľ. Celé moje telo sa otriasalo od vzlykov a slzy mi zmáčali celú tvár i povlečenie. Nemohla som uveriť, čo som práve sľúbila samému diablovi.

Ja sama som si sľúbila, že sa mu nepoddám. Že budem bojovať do poslednej sekundy. Teraz sa však moje silné slova rozpadli na prach. Budem mu musieť čeliť a tá predstava bola hrôzostrašne blízko. Samej sa mi tomu nechcelo veriť.

Búšila som päsťami do madrace. Urobila by som všetko preto, aby som vrátila čas a nepovedala takú hlúposť. Začala som kričať, ako o život. Nechcela som si predstaviť, aké zverstvá so mnou ten človek spraví.

Keď ma prešiel tento amok, posadila som sa na posteľ a začala si utierať slzy. Stále mnou prechádzali vzlyky. Zajtrajšok sa pre mňa stal nočnou morou. Síce bude na mojej svadbe rodina, ale potom ja celá už budem patriť niekomu inému. Mason si vezme to, čo sa mu sľúbila.

Obzeral som sa okolo seba a celá izba sa zdala akosi priveľká, no stále ma prekvapivo dokázala zvierať. Ani táto enormne veľká izba nedokázala uniesť tú úzkosť, čo premáhala moje telo.

Do izby sa dovalila Annie. Na tvári sa jej objavil teror, keď zbadala mňa, ako kôpku nešťastia sediacu na posteli. ,,Dieťa drahé !" zvolala a pribehla ku mne. Padla na kolená a objala ma. Hladkala ma po chrbte a tíšila môj neustály plač. Snažila sa mi dohovoriť. Nepotrebovala som v tej chvíli počuť, aký je Mason dobrý človek. Je to zviera a monštrum, ktoré mi ničí život.

Každým dňom to bolo horšie a horšie, no tentoraz som si to zapríčinila sama. Mohla som mu ponúknuť čokoľvek iné, ale nie svoje telo. Túto bolesť v mojom srdci nedokázala utíšiť žiadna dobrá rada.

,,Annie choď preč prosím. Chcem byť sama, dozajtra to vydržím. Potom, už neviem čo bude so mnou. No teraz to musím zvládnuť iba ja. Choď si ľahnúť a zajtra sa porozprávame na raňajkách," utrela som jej slzy, ktoré sa jej spustili po tvári.

,,Hannah. Si si naozaj istá ?" povedala koktavým hlasom z plaču. Prikývla som a darovala jej jeden malý úsmev. Nemusí však vedieť, že bol totálne umelý. Posledné, čo som chcela, bolo vidieť Annie, ako sa trápi so mnou. Za toto môžem ja, tak si to musím vyžrať.

Annie sa postavila na nohy, darovala mi jeden ľútostný pohľad a prešla mi rukou po vlasoch. Nesmierne som si vážila jej prítomnosť, ale toto je všetko len a len moja vina. Annie nesmiem povedať, čo som mu sľúbila. Sama viem, že sa to nikto nesmie dozvedieť. Keď sa zabuchli dvere, moje telo ovládla totálna únava. Nechcela som však ísť spať, musím popremýšľať, čo spravím zajtra. Moje nohy sa automaticky vydali smerom do kúpeľne. Zvlieka som zo seba všetko oblečenie a napustila si horúcu vaňu s penou.

Vstúpila som do nej a užívala si teplú prikrývku na mojom tele. To, čo som spravila, už neodčiním. Musím si však udržať čistú hlavu. Mason bude toho na mňa skúšať veľa, ja sa na to budem nečinne prizerať a budem ho musieť nechať robiť si s mojím telom čo chce. A ešte si to budem musieť užívať !

The CommitmentWhere stories live. Discover now