Pohled Emmi:
Včera jsem si zabalila kufr a šla jsem spát brzo abych byla vypsala. Je přesně 2:30 ráno a já vstávám na letiště. Taťka ještě nespi, prý mě hodi na letiště. Tak to je fajn..
Jak tak snídám cinkne mi mobil. Mám tam zpráva od Shawna?Muffin: Dobré ráno! 😂
Já: Dobré, jdu pro kafe. A jdu snídat, papa v Torontu ❤
Muffin: Tak to dobrou chuť, my jdem asi na chvíli spát... Takže dobrouuu!
Na to jsem hodila jenom zobrazeno a šla se nasadit. Měla jsem jáhlovou kaší s ovocem, mňam. A kafe samozřejmě... Potom jsem se šla obléct, vzala jsem si tohle👇
A vlasy si nechala rozpuštěné. V letadle si udělám culik nebo nějak spletu...
Tak jsou 3:00 a já vyrážím na letiště. Taťka mě veze autem.
dorazili jsme na letiště, a já se loučila s taťkou. Slíbila jsem mu že mu budu každý večer volat. Když jsme se rozloučili tak jsem se šla nechat odbavit.Takže jsem odbavena a me za 10 minut letí letadlo. Fajn našla jsem to, teďka ještě najít moje místo a je to. Takže 45,47,50 yes moje místo. U okýnka, fajn to jde. Sedla jsem si na místo a akorát začali ohlašovat abychom si zapli pásy.
Vzlétli jsme. Teďka mě čekám dlouhých 9 hodin v letadle. Vlastně slíbila že Aaliy napíšu až budu v letadle. Vytáhla jsem mobil a napsala ji že jsme právě zvlétli. Hnedka mi odepsala že se těší a přeje poklidny let. Mezitím jsem si vytáhla můj iPad a sluchátka. Ty jsem zapla do mobilu a pustila si písničky. Na tabletu jsem si hledala nějaký film, nakonec to skončilo u Královské svadby (p.s. ten film miluju, doporučuju!). Vypla jsem písničky a zapla sluchátka do iPadu.Zbývá už jen hodina letu a já budu v Kanadě. Nemůžu tomu uvěřit, já opravdu budu v Kanadě. Napsala jsem Shawnovy že budu za hodinu přistávat, okamžitě se mi naskytla odpověď s tím že se hrozně těší, a že prý na letište přijede i jeho sestra. Prý ho přemluvila. Tak to se těším.
Posledni 1 minuta v tomto letadle.Pohled Shawna:
Takže už čekám na letišti a kolem mě poskakuje Aaliyah s tím že se hrozně těší a že to už asi nevydrží. Najednou ohlásí že přiletělo letadlo z Londýna a já hnedka zpozorněl. Vydal jsem se tam kam řekli přiletí. Chvíli jsem čekal a pak jsem ji uvidel, měla sobě obyčejný růžový tričko, černý kalhoty a bílí potasky, v ruce držela cernou bundu s ozdobnýma Růžema. Na zádech měla vak a hledala asi mě.. Jak jsem ji viděl začala jsem na ni mávat aby mě viděla.
Hnedka jak mě spatřila dala si ruku před pusu a rozeběhla se za mnou. Když ke mě přiběhla objali jsme se. Dlouho jsme se objímali a já si přál aby tahle chvíle nikdy neskončila.
ČTEŠ
Bez smutku {s.m.} ||DOKONČENO||
RomanceCo když Vám jedna zpráva mění pomalu, ale jistě život? Co když konečně pochopíte že svět nemá jenom černé a bílé barvy? Ale jenom díky jedné zprávě.. Celý život se 18letá Emma trápila, ve škole ji šikanovali, rodiče byly závislý, měla jenom seb...