POV: Jungkook
'Kijk dan! Zet aan!' Roep ik naar Namjoon, snel drukt hij op de melding en we zien ze zitten, Y/N en Jimin zitten naast elkaar op hun knieën met hun handen voor hun gebonden. Hobi duikt in elkaar en begint te huilen in de schouder van Yoongi, hij probeert Hobi te troosten door over zijn rug te wrijven. 'Het komt in orde.' Zegt hij en ik zucht. 'Zet iets luider dan verstaan we het.' Zegt Jin en Namjoon zet het luider. 'Jullie kunnen stemmen, 1 van hen zal niet thuis komen. De eerste met 5.000 stemmen zal niet op tijd zijn voor het eten vanavond.' Hoor ik iemand zeggen, 'het is dezelfde stem...' zeg ik en ze kijken me even aan. 'Nog iets te zeggen?' Vraagt hij. 'Stem op mij, het maakt toch niet meer uit.' Zegt Y/N. 'Z-ze wilt haar leven voor hem geven...' Zegt Hobi die nog steeds aan het snikken is. 'Ik wil iets zingen.' Zegt Jimin dan, 'Wat-waarom zou hij iets willen zingen in zo een situatie?' Vraagt Tae hem luidop af en daar heeft hij een punt. 'Ga je gang, het kan het laatste zijn dat je zal zingen.' Zegt de stem op een duivelse toon. Hij hoest eens en sluit zijn ogen dan even."Feeling so abounded
Like an rusty old bridge
No one pays attention
Feels like I've had a stitchNo one will find me
Or even miss me
Just take me and
Do just whatever
'Cause I don't care anymoreThree times in a row
Lonely resting by a tree
Enjoying of the peace
And the sound of a flowing streamNo one will find me
Or even miss me
Just take me and
Do just whatever
'Cause I don't care anymore"'Denken jullie ook wat ik denk?' Zegt Tae dan. 'Wat bedoel je?' Vraag ik. 'Komaan jongens, Jimin en een metafoor gebruiken? Zeker in deze situatie... rusty old bridge?' Zegt hij en dan valt bij iedereen zowat de euro. 'Iemand dat weet welke brug hij bedoeld?' Vraagt Jin dan haastig. 'Three times in a row en dan zei hij iets over een boom. 3 bomen in een rij?' Zeg ik. 'We hebben bijna een winnaar... zullen we ondertussen nog wat plezier hebben? Ik alleszins dan toch.' Zegt de stem dan die uit de gsm komt. 'We moeten ons haasten!' Roept Yoongi dan. Ik kijk naar het scherm, de man met het masker komt in beeld en gaat bij Y/N staan, hij slaat haar en ze valt neer. Jimin wordt kwaad en zet hem recht, 'Laat haar met rust!' Roept hij en probeert hem recht te zetten, hij mankt precies maar gaat toch bij hem. Nog voor hij iets kan doen duwt de man met het masker hem tegen de muur en slaagt hem ook. Hij komt dichter naar de camera. 'Als jullie willen dat dit stopt voor 1 van hen moet er toch een winnaar komen.' Zegt hij en grinnikt dan. 'Flowing stream' mompel ik. 'Ik denk dat ik weet waar ze zijn!' Roep ik. 'Waar dan?' Vraagt Hobi blij. 'Ik ga daar heen als ik mijn woede moet uiten of als ik overstuur ben! Jin rij jij?' Zeg ik en loop al naar de deur. 'Natuurlijk, wie anders.' Zegt hij en grijpt de autosleutels vast. 'Haast jullie!!!' Roept Namjoon en doet tekens dat we in de auto moeten. Iedereen zit in de auto, ik let niet echt wie waar zit, ik zit naast Jin die aan het rijden is ik geef hem allerlei instructies. 'Linksaf... hier rechts...' en zo gaat het door. 'Joon, wat gebeurt er nog.' Vraag ik en kijk achter me naar Namjoon die daar samen met Yoongi en Hobi zit. 'Hij zegt dat er nog 25 stemmen nodig zijn.' De paniek is duidelijk in mijn ogen te lezen. 'Namjoon, Hobi en Yoongi jullie moeten nu live gaan!' Roep ik dan uit. 'Tae jij ook, als ze naar jullie kijken zullen ze niet stemmen en dan verliest hij zijn kijkers, hij wilt dat ze het zien dus als ze allen weg zijn dan zal hij wachten.' Zeg ik dan ze knikken en nemen hun gsm ik hoor ze allen door elkaar praten over allemaal dingen die eigenlijk onbelangrijk zijn nu. 'We zijn er, heeft het gewerkt?' Vraag ik op fluistertoon. Namjoon legt af en kijkt. 'Het heeft gewerkt!' Roept hij blij. Ik stap uit en zie de brug, de drie bommen en het slootje. Mijn ogen razen het landschap af en komen te rusten op een schuurtje dat nog maar net rechtgehouden wordt door een paar balken. Zonder erbij na te denken loop ik erheen. 'Kook! Wacht! Hij heeft een geweer!' Roept Tae naar me. 'Bel haar broer en de politie, maar de fout om te wachten maak ik niet nog eens. Met mijn leven heb ik beloofd.' Zeg ik en draai me dan weer om en loop terug verder naar het schuurtje. Ik kom aan de deur en voel zachtjes aan de klink, hij is open. Ik doe de klink helemaal naar beneden, zo geluidloos mogelijk. Ik doe de deur een kiertje open ik hoor hem spreken. 'Nog 10 stemmen en voor 1 van hen is het gedaan met lijden en voor de andere is het dan helemaal gedaan.' Zegt hij en ik voel mijn woede komen, ''ik moet iets doen!" denk ik en zonder verder te aarzelen loop ik naar binnen en spring op de man met het masker. "Perfecte verrassingsaanval." Bedenk ik me en slaag hem knock-out. 'Jungkook' schreeuwt Y/N huilend uit. 'Ik ben hier, het is goed.' Zeg ik en maak haar handen los, ze zet haar recht en knuffelt me stevig. 'Shh Shh Shh' sus ik haar. Ik laat haar los en ga bij Jimin en maak ook zijn handen los. Ik help hem recht en zie dat hij last heeft, als hij eenmaal recht staat knuffelt hij me. 'Dankje en sorry.' Fluisterd hij en laat me dan los. Ik ga naar de deur en wenk naar de jongens die me ongeduldig en bezorgt aankijken dat ze naar binnen kunnen komen. Ze komen zo snel als ze kunnen aangerend en lopen me voorbij naar binnen.
[iedereen veilig? Nu toch zeker..? Voorlopig toch... Ly e ma jullie een beetje pesten blijft leuk ;) ]