4.rész: «Az új iskola.»

286 17 5
                                    

Jimin szemszöge

Hangos csörömpölésre keltem. Gyorsan ránéztem a telefonom kijelzőjére de az még csak 05:00 mutatott.
-Mi ez a hang?- Trappoltam le a lépcsőn.
-Ó, szia szívem hogy, hogy ilyen korán felkeltél? -Ált velem szembe az anya miközben takarította föl a földről a széttört bögrét. szerencsére nem az én bögrém volt hanem Moonbiné.
-Mi történt?- Kérdeztem.
-Leejtettem ezt a bögrét miközben mosogattam.- Válaszolta.
- Remélem Moonbin nem lesz mérges.- Folytatta.
-Ja egyébként neked kell majd az öcsédet felébreszteni mert nekem mennem kell a munkába.- Kezdte el összeszedni a holmijait.
-Oké!- Csak ennyit válaszoltam majd megölelt és elment dolgozni.

Semmi kedvem felébreszteni a hercegnőcskét. Én megreggeliztem, beágyaztam, lezuhanyoztam majd felvettem a megfelelő ruhákat, ami egy kék farmerből és egy sima fekete rövid ujjúból ált. Majd 06:05-kor úgy gondoltam már ideje lenne felébreszteni azt a szörnyeteget. Oda léptem az ágyához és próbáltam felébreszteni de semmit nem reagált. Végül arra jutottam, hogy megszívatom. Behoztam egy palack vizet és pofán öntöttem. Kipattant az ágyból majd közeledni kezdet felém. Belém rúgott majd otthagyott. Auuuu ! Ez fájt! Lementem a nappaliba és ott vártam rá. 20 perc várakozás után úgy döntöttem felmegyek megnézni mit csinál ennyi ideig. Kerestem a szobájába de nem volt ott. Valószínűleg elment lezuhanyozni, de akkor is mit csinál mindig ilyen sokáig a fürdőszobába? mi az bealudt? vagy más? Nyitottam be a fürdőszobába, hogy lássam mit csinál ennyi ilyen sokáig. Az a látvány fogadott ahogy az öcsém mossa a seggét.
-Fújj ezt nem akartam látni!- Rohantam ki a fürdőből
-De akkor miért nyitottál be?- Ordította vissza mérgesen.

Miközben futottam a lépcsőn lezuhantam . Érzem, hogy ez a lépcső még meg fog ölni !!! Felálltam és a röhögő testvéremmel találtam szembe magam, akin csak egy szál törölköző volt.
-Most mit nevetsz?- Kérdeztem morcosan. Végül nem válaszolt csak bement a szobájába. Én is a szobámba mentem mert rájöttem, hogy otthagytam valamit. Ránéztem a fali órára és az 07:05 mutatott . Várjunk a busz nem 07:10-kor indul? Gyorsan odamentem az ajtajához és elkezdtem kopogtatni az ajtaján de az nem nyitotta ki, ezért betörtem az ajtót és kirángattam.
-Mit csinálsz?- Szólt rám.
-Máris rohanunk kell mert lekéssük a buszt!- Kezdtem el húzni a lépcsőn.
-Ne rángass van lábam!- Csapott rá a kezemre.
-Egyébként is én még nem is reggeliztem.- folytatta.
-Most nem is fogsz.- Válaszoltam idegesen.Nem akartam már az első napomon elkésni.
-Jól van de akkor majd veszel nekem kaját a TE pénzedből.- Emelte ki a "te" szót.
-Oké, de akkor máris indulunk.-Megfogtam a kezét és húzni kezdtem ki az ajtón. Loholtunk a buszmegállóig de feleslegesen mert pont előttünk ment el a busz.
-Ez a te hibád!- Ordított bele a képembe.
-Miért az én hibám?-Alig bírtam ki lihegni ezt a kérdést.
-Azért a te hibád, hogy nem keltettél föl hamarabb.-Talált ki valami kifogást.
- Hidd el ha próbáltalak volna, akkor is elkéstünk volna miattad-Mondtam magamba .-Szerintem most induljunk mert van még rá lehetőség, hogy ne késsünk el.- Rángattam el a busz megállóból.Egész úton nekem kellet húznom azt a hülyét mert nem volt kedve sietni. Szerencsénkre még nem csöngettek be mikorra oda értünk a sulihoz. Elképesztően jól nézett ki az iskola. Moonbin elkísért az osztályteremig mert érdekelte az új osztályom, majd elment megkeresni a sajátját. Mikor beléptem az osztályba senki nem figyelt rám mert beszélgettek egymással vagy nyomkodták a telefonjukat.Kicsit izgultam mert semmit nem akartam elcseszni az első napon.Meg persze az izgulásra az is rá segített, hogy azt se tudtam most hova kellene leülnöm .

Fullosan yaoi...Where stories live. Discover now