Bölüm Şarkısı; Seksendört - Kendime Yalan Söyledim
BUGÜN 4 KASIM 2018. KUZEY KARAHAN'IN DOĞUM GÜNÜ!
Hikâye de kutlanmadı doğum günü biliyorum ve bu da tesadüf değil. Burada hiçbir şey rastlantı değil canım okurlarım.
Ve...
#İYİKİDOĞDUNKARAHAN
#İYİKİDOĞDUNÇELİKMAVİSİ🍁🍁🍁
Yavaş adımlarla, düşüne düşüne alt kata indim. Biraz üşengeçlik, biraz ruhsuzlukla zile bastım ve kapının açılmasını bekledim. Birkaç saniye geçmişti ki kapı açıldı ve Sena'nın yüzü görüş açıma girdi. Hemen gülümseyerek "Selam!" dedim. Aynı şekilde gülümsedi ve "Nerelerdesin sen ya, geç içeri hemen. Sorgu is coming, bebek!" diyerek aceleyle beni içeri çekti. Kolumdan tutmuş, elleriyle sırtımdan ittirerek salona ilerletiyordu beni. Ayağıyla kapıyı ittirdi ve kapı kendi kendine kapandı.
Salonda Aras ile samimi bir şekilde konuşan Ece, oyun kutularından birini seçmeye çalışan İnci ve geniş bir şekilde koltukta oturarak telefonuyla ilgilenen Kuzey'e baktığımda Utku hâriç hepimizin burada olduğunu gördüm. "Herkese selam!" diyerek bakışları üzerime çektikten sonra iki haftadır köşe bucak kaçtığım ve derslerde bana dik dik bakan İnci ayağa kalkarak kafama bir tane geçirirken, Ece de aynısı yaparak kafama vurmuştu. "Ne vuruyorsunuz ya?"
"Konuşma!" dedi Ece. Ardından Sena da dahil üçü aynı anda "Sorgu!" dediler hesap soracaklarını söyleyerek. Onları umursamayarak geçiştirdim ve koltuğa oturdum. "Utku nerede bu arada?" diye sordum.
O sırada mutfaktan çıkan ve ağzı çilekli pasta yüzünden pespembe olmuş Utku salona girdi. Bu hâline gülerek baktım. Ne zaman bir yere gitse buzdolabıyla bizden daha samimi oluyordu. "Nofsom şo çokmo soroşon kozonono soyle bono dondormoloron yorono soyloson."
"Ha?"
Hızlı hızlı ağzındakileri çiğnedi ve insanca bir dil ile konuşmaya başladı. "Diyorum ki, şu çakma sarışın kuzenine söyle bana dondurmaların yerini söylesin!"
Sena 'asla' anlamına gelen bir el hareketi çekti.
Utku da dişlerini göstererek tuhaf bir yüz ifadesiyle ona karşılık verdi.
O sırada gözlerim Aras'a kayınca onun da bana baktığını fark ettim. Gözlerimi kısarak karşılık verdiğimde sessizce güldü ve önüne döndü.
"Aralıktayız salak çocuk! Dondurma yok diyorum!" diye cırlayan Sena'yla yeniden onlara bakmıştım..
"Az önce benim insan olma ihtimalimin bu mevsimde dondurma yemekle aynı anlamda olduğunu söylemiştin! Demek ki evde dondurma var!"
"Geri zekâlı." diye söylendi yanımda oturan Kuzey. Telefondan başını kaldırdı ve bezmiş bir ifadeyle Utku'ya baktı. "Kapat o çeneni. Herkes mi mal olur etrafımda ya."
"Ben mal değilim." diye atladım lafa hemen. Hâlbuki 'Nefes' diyerek belirtmemişti bile.
Kendi kendime içimden söverken Kuzey bana doğru döndü ve sırıttı. "Üstüne alındığına göre mal olmaya çok meraklısın."
"Seni anlamaya çalıştığım için bana kızmamalısın." Drama Queen moduna giriş yaparak elimi kalbime götürdüğümde tam dudaklarını aralamıştı ki İnci araya girdi.
"Of, bir dalaşmadan durun be!" Oturduğu yerden kalkarak eline bir oyun kutusu alıp salladığında hepimiz ona bakmıştık. "Hadi bunu oynayalım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SABAH YILDIZI
Teen FictionHiçbir şey tesadüf değildi. Olamazdı. Onun da benim gibi kırık bir ruhu barındırması, gözlerinde acının söndüğü kadının ardından hâlen gülümseyebilmesi, beni anlayabilmesi... Bunlar sadece bir gecede gerçekleşmedi. Temeller yıllar önce atıldı. Her ş...