8

195 17 8
                                    

Bulut

Kapşonlumun altına gizlediğim başımı hafifçe kaldırarak sınıfımın sırasına geçtim.

Müdür her zamanki konuşmasını yapıyordu.
Her ne kadar yaz ayında olsak da kopşonlu giymekten asla vazgeçemiyordum.
İstiklal marşının okunacağını anladığımda başımı dikleştirip gür bir sesle okumaya başladım.

Marş bitip, herkes dağınık bir şekilde sınıflara ilerlemeye başladığında ise kalabalığın dağılmasını beklemeyi planlamıştım. Keşke herşey planlandığı gibi gitseydi dostlarım.
O ana kadar planlamayı unutulan en önemli şey bu olsa gerekti...

Dalga konusu olmayı unutmak.

Herkesin bana dönmesi ve üzerime atılan bozuk yumurtlar, çürümüş sebzeler ve sıkılan soslar...

Planlanmış olduğu belliydi. Bundan haberim olmaması olası bir şey idi elbet.

Okulun ve sınıfın whattsApp gruplarında bulunmamamdan mütevellit okulda dönen her halttan geri kalırdım.

Yekta ise zaten Türkiyede değildi ve beni düşünmemesi için ona hayatımın mükemmel olduğunu anlatırdım. O ne kadar inanırdı, orası ise muamma.

Gözlerim dolmuştu, ama en çok canımı acıtan ise, gizlinin de muhtemelen bana hakaret eden bu insanların arasında yer aldığı düşüncesi oldu,
sevgisine inanmaya başladığım gizlinin,
bana beni sevdiğini söyleyen gizlinin.
İlk defa birine güvenmek istemiştim,
O da fos çıkmıştı.

Dolan gözlerimi başımı hafif eğerek göstermemeye çalıştım.

Zaten en başından beri onun sevgisine inanmam saçmaydı.

Işte bu yüzden ona kötü davranıyordum dostlarım. Ben ezilen olmaya alışmıştım, ezilmeye alışmıştım.

Ve bundan sonra ezilmek istemiyordum.

●●●
Özür dilerim son birkaç gündür bölüm atamadım. Ama gerek aile içi gerek okulla ilgili bir takım aksilikler yaşadım ve bunları halletmeye çalıştım, ne kadarını hallettiğim ise muamma.

Bu bölüm text değil çünkü pek belli olmasa da gerekli bir bölüm. Kısa ve kötü olduğunu biliyorum.

Herneyse.

Şuraya bana ulaşmak istersiniz diye instagram adresimi bırakıyorum istek DMlerine  pek cevap vermiyorum  ama wattyden geldiğinizi belirtirseniz seve seve cevap veririm!
İnstagram: poseidon_kizi. (Evet yine yunan mitolojisi xbshjs)

Öptüm çığköfte kalplerinizden!

Bulut. |B×B| TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin