Ντιιιιιν ντριιιιιν
Καλά εντάξει σήμερα δεν την γλιτώνει.
Βασικά άστο θα είναι ωραία μέρα σήμερα...Τι? Δεν ξέρετε γιατί?
Λοιπόν θα σας πω, σήμερα έχω σκοπό να πάρω τηλέφωνο τον Στέφαν.
Δεν το πιστεύω θα του μιλήσω μετά από τοοοοοσο πολύ καιρό.
Αλλά προς το παρόν πρέπει να πάω σε αυτό το σκατομενο σχολείο.
Εεε μην βρίζεις.
Ναι λες και είναι η πρώτη φορά.
Μην το κάνεις μπροστά μου. Θα με πληγώσεις.
Ναι...λες και έχεις συναισθήματα.
Άμα δεν έχω εγώ δεν έχεις ούτε εσύ.
Ουαου...για νέο μας το λες?Anyway πήγα στο μπάνιο έκανα τα απαραίτητα και έβαλα αυτό 👇
Κατέβηκα κάτω και είδα την μπασταρδι κουράδα ...ναι καλά καταλάβατε..τον θείο λέω.
"Καλημέρα" μου είπε. Αχα σιγά μην απαντήσω ποτέ δεν του απαντώ εκτός αν είναι πολυυυυυυ σημαντικό.
"Καλά δεν θα σκάσω που δεν μου μιλάς κιόλας. Άντε έλα να σε πάω σχολείο." είπε και μου ήρθε να τον κλωτσήσω στα τέτοια του. Έτσι και αλλιώς δεν του χρειάζονται.Μπήκαμε στο αμάξι νεκρική σιωπή. καλά.... Όχι ότι με νοιάζει κιόλας για μένα καλό είναι. αλλά δεν Συνηθίζει ποτέ να μην μιλάει Ακόμα και αν δεν του απαντάω.
Φτασαμεεεεεε επιτέλους.
Είμαι το μόνο παιδί που χαίρεται όταν πάει στο σχολείο? Ναι είμαι....Μπήκα μέσα στο σχολείο και κλασσικά οοοολοι με κοίταξαν. Εγώ στριφογυριστά τα μάτια μου, πήρα το πιο bitch βλέμμα μου και πήγα να ψάξω την κολλητή μου
Αλλά έτσι όπως πάω σταματάω απότομα
"Δεν το πιστεύω." Ψιθυρίζω. Η Λίλα και το τσιράκι της ενοχλεί το φυτό. Και ΟΧΙ δεν εννοώ μια γλάστρα. Αν και αυτό είναι ικανή να κάνει. Πειράζει το σπασικλάκι ολόκληρου του σχολίου.... Εντάξει δεν λέω είναι σπασικλάκι δηλαδή παρέα δεν θα της πολύ έκανα αλλά όχι και να την κάνουμε έτσι. άνθρωπος είναι.
Πω νευριάζω.. Μόλις την έριξε κάτω. Οκ ώρα για δράση Βανέσσα!
"Εεεε Λιλακι αστην ήσυχη μην σου βγάλω τις ανταύγειες" Είπα και όλοι με κοίταξαν
"Ωωω πάνε να προστατεύσεις κάποιον άλλον" Είπε και πήγε να με χαστουκισει. Δεν στα παν καλά αγάπη μου.
"Ωωου γλυκά ήθελα να το κάνω πιο εύκολο αλλά τι να κάνουμε? πρέπει να χαλάσω αυτήν την φάτσα με το make up." Είπα ενώ είχα πιάσει το χέρι της και με το άλλο μου χέρι της έριξα μια ωραιότατη μπουνιτσα!
Έπρεπε να την βλέπατε! Έφυγε κλαίγοντας
YOU ARE READING
the salvatore girl
Adventureένα κορίτσι ονόματι Βανέσα salvatore που έχει δύο αδέρφια τον Damon και τον stefan salvatore ξέρει ότι και οι δύο είναι Βαμπίρ αλλά αυτοί δεν ξέρουν ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά της. θέλω να συμπληρώσω ότι γίνεται της Πόπης εκεί μέσα. Επίσης το έγρ...