Bylo něco kolem půl sedmé a v osm si mě vyzvedne Martinus. Zvedla jsem se z postele a šla se připravovat. Vyslékla jsem se a vlezla si do sprchy. Nanesla jsem si vanilkový šampón, který jsem poté důsledně smyla. Tělo jsem si umyla sprchovým gelem, který jsem taky spláchla. Ještě chvíli jsem se nahřívala pod sprchou.
Obmotala jsem kolem sebe ručník, když jsem se konečně donutila vylézt. Ještě jsem si vyfoukala hlavu a mohla jít do pokoje.
Vešla jsem do pokoje a hnedka si mohla všimnout, že se mi na posteli rozvalují mí bratři. Došla jsem za roh, kde jsem měla skříň. Oblékla jsem si spodní prádlo a přemýšlela co si vezmu na sebe.
Nakonec jsem se rozhodla pro vínové šaty. Pod to jsem si ještě dala silonky, protože venku už není takové teplo.
,,Ty někam jdeš?" Zeptala se Sebastian
,,Na rande co?" Ozval se Cody
,,S kým?" Zamračil se Sebastian, přičemž se Cody a Cory plácli do čela.
,,S kým asi"
,,S Martinusem" dodal Cory a já si nervózně skousla ret.
,,Jo ták" řekl Sebastian a já se na něj překvapeně koukla.
,,Nebude přednáška o tom, jak pro mě Martinus není dobrý?" Povytáhla jsem obočí.
,,Ne, protože Martinuse jsi dokázala změnit, takže mi to nevadí" pokrčil rameny.
,,Tak to jsem ráda" usmála jsem se na něj a šla se namalovat. Nanesla jsem tenkou vrstvu make-upu, řasenku a celé jsem to doladila leskem na rty. Vzala jsem si menší kabelku, do které jsem hodila mobil, peněženku a kapesníky.
,,Já odcházím, takže vypadněte z mého pokoje" ukázala jsem na dveře a všichni tři poslušně odešli.
Obula jsem si boty a oblékla si ještě kabát. Rozezněl se zvonek, tak jsem otevřela. Stál tam Martinus, kterému to moc slušelo.
,,Jdeme" vyrušil mě.
,,Jasně" kývla jsem na souhlas a šla s ním.
Došli jsme do nejdražší restaurace, která tady je. Zastavila jsem se a Martinus se na mě otočil.
,,Nechci slyšet něco ve smyslu, že to nemůžeš"
,,Půjdu tam s tebou, ale platím si to sama" upozornila jsem. Kývl na souhlas a pak si zamumlal něco ve smyslu ,,uvidíme"
Sedli jsme si ke stolu a objednali si jídlo. Mezitím jsme si povídali. Když nám donesli jídlo, tak mi dal číšník telefoní číslo, protože byl zhruba ve stejném věku jako já. Mile jsem se na něj usmála a číslo schovala do kabelky.
,,Ty mu jako hodláš zavolat?" Zeptal se bez emocí Tinus.
,,Ne, ale nepošlu ho s tím do háje" mykla jsem rameny a pustili jsme se do jídla.
,,Hned jsem zpět, jen si odskočím" usmála jsem se na Martinuse, když jsme dojedli. Šla jsem na záchod, kde jsem vykonala svoji potřebu.
Vylezla jsem z kabinky a umyla si ruce. Dveře od jiné kabinky se otevřeli a vyšla z nich Beth.
,,Ahoj, co tady děláš?" Zeptala se mě
,,To bych se mohla ptát taky" uchechtla jsem se
,,Ale... naši mě vzali na večeři" mávla nad tím rukou ,,A co ty tady? Že by rande?" Nadzvedla obočí.
,,Jo" přikývla jsem
,,Potom mi řekneš podrobnosti, ale budu muset jít, aby naši neměli řeči" věděla jsem, že lže, protože její rodiče včera letěli do Španělska za tetou, ale proč by mi lhala...
ČTEŠ
❤ LINUS ❤
FanfictionVždy, když ho vidím Můj mozek přestane fungovat A mé srdce vynechá pár úderů Hned poté se rychlé rozbuší a nepřestane, dokud zase nezmizí z dohledu... #1 lisaandlena - 16.10.2018 👑 #12 fanfiction - 26.11.2018 ❤ #2 marcusandmartinus - 16.11.2018 👌