Takže tu je ďalšia kapitola. Ospravedlňujem sa, ale tento a ten ďalší týždeň mám sústredenie a máme zakázane mobili. -_- Zobrala som si zošit a zatiaľ ho píšem do neho. Prvý týždeň za mnou. Ďakujem z krásnych 900 views :3 Ste mega. Viem, že zatiaľ to ola nuda, ale už to bude zaujímavejšie ;) ...Enjoy...
Potreboval som s Mackenzie hovoriť.Musím naplniť jedno proroctvo. Musím odídť do Grécka. Na jednej strane chcem aby šla so mnou, lebo ak je Poseidónová dcéra, pomôže mi, ale na druhej strane mi na nej niečo prekáža a najradšej by som ju tu nechal. Radšej počkám na ňu tu. Rozmýšlal som nad tým prorostvom. Ako len znelo...
Trojica potomkov siedmych,
vydajú sa do domoviny rodnej.
Spojením mocnej bohyne s bájnymi bytosťami,
ovládnu svet s rozdielnými dvojčatami.
Syn strateného poloboha svet spasí,
nastane mier vysnený,
a nájde to čo stratil.
Dlho som premýšlal, čo to znamená.Viem, že syn strateného poloboha som ja.
Od mojich troch rokov bol so mnou, potom musel odísť. Stretácal sa so mnou aj naďalej. Žili sme v New Yorku. Potom ma zaviedol do Long Islandu. Od narodenia som vedel o svete bohov a polobohov. Otec bol poloboh a mama neviem. Otec mi pobedal, že je to kôli mojej bezpečnosti. Zomrela, keď som sa narodil.
Potom, ako som prišiel do Tábor polokrvných sa o mňa starala Annabeth. Stala sa mojou druhou mamou. Najprv sa s ňou dohováral, potom sa nejako dohodli. Podišiel ku mne objal ma a odišiel. Celý deň som tam stál ako prikovaný.
Ann mi vysvetlila ako to tam chodí. Stala sa mojou osobnou trénerkou. Učila ma bojovať s mečom, používať moje schopnosti, čo som zdedil a chodievali sme aj behať. Nikdo nevedel že som syn Percyho Jacksona. Nahováral som im že som Poseidónov syn a ocitol som sa pred bránami tábora. Ann mi povedala,že takto to je lepšie. Nechcela aby sa dozvedeli pravdu.
Asi po mesiaci prišiel otec. Chodieval každý mesiac, potom každy piaty, neskôr o rok a potom už nikdy.
Každý rok som sledoval ako prichádzajú a odchádzajú polobohovia do tábora. Skúsil som sa s nimi nejak rozprávať a spriateliť, ale oni m iba nadávali a odstrkovali. Keďže najmladší tábrníci mali okolo dvanásť a ja vtedy šesť, bolo to ešte horšie.
Ale späť k tomu proroctvu.
Po prvé. Vieme že syn strateného poloboha som ja.
Po druhé. Trojica potomkov siedmich...
To budem ja, Kristen a Ryan.
V desiatich som zistil, že majú rodičov polobohov. Ann mi vravela, že keď mali osemnásť, tak ona, Percy (môj otec), Jason, Piper, Frank, Hazel a Leo šli na výpravu do Gréca uspať bohynu zeme...
Keď prišli a hlavne prežili. Boli a sú hrdinovia. Neskôr sa usadili. Len Annabeth a Leo radšej zachovali chladnú hlavu.
Ann, Leo, Piper a Jason ostali v Tábore polokrvných a Frank s Hazel v Tábore Jupiter. Po tom, čo Ann našla znamenie Atény, zaviedla mier medzi Rímskymi a Gréckymi polobohmi. Odvtedy sú oba tábori na Long Islande, ale každý na inej strane ostrova... Stretávame sa každý mesiac pri poradách pri táboraku. Tam sme sa stretli. Ryan žije tu a Kristen v druhom tábore. S Ryanom trávime dlhý čas na tréningoch atď.
Kristen - dcéra Franka a Hazel. Keďže získala schopnosti po matke, vedela to čo Hádesové deti dokážu, zdedila väčšiu časť po matke.
YOU ARE READING
Pomsta Olympu
FantasyGaia splodila dcéru menom Lissa bohyňu,ktorá mala schopnosti všetkých dvanástich bohov. Slúžia po boku titanov. Titani splodili bohov a ona bola už nepotrebná, tak ju Gaia zvrhla ale stále potrebovala jej schopnosti, tak zariadila aby sa každých dva...