I am not FA

2.3K 202 4
                                    

*တီ...တီ....တီ....*

တျဖည္းျဖည္း နဲ႔ အာရံုထဲေရာက္ေရာက္လာတဲ့ ႏွိုးစက္သံေၾကာင့္ မ်က္လံုးမဖြင့္ေသးပဲ ေဘးကနာရီကို လွမ္းပုတ္လိုက္သည္.....

"ဝါး.....!!"

ယားလာတဲ့ လည္ပင္း ကို ကုတ္ေနရင္း အိပ္ယာေပၚမွ ထ ကာ ေရခဲေသတၱာထဲက ေရတဗူးကို ထုတ္ေသာက္လိုက္သည္.... ေသာက္ေနရင္း ျပကၠဒိန္ကို ဒီေန႔အတြက္ ၾကည့္ရမည္....

"ရက္ရာဇာလား?...ျပႆဒါးလား?!"

ေရေသာက္ေနရင္း ရက္ရာဇာဆိုတဲ့ စာလံုးကို ျမင္တာနဲ႔ သူ ေခါင္းညိမ့္မိသည္.....

"Borrrrr!!!....ေဖ...ေဖေဖာ္ဝါရီ 14? Borya.... ဒီေန႔က Valentine Day လား?....ငါဘာလို႔ မသိရတာလဲ?.....Arshiii!!"

Soul: မင္းက FA လို႔ေျပာရင္လဲ မႀကိဳက္ဖူး....မင္းFA ျဖစ္ေနလို႔ ေဖေဖာ္ဝါရီ 14 ေတာင္မမွတ္မိတာေပါ့.....

"မဟုတ္ဖူး.... ငါFA မဟုတ္ဖူးေနာ္... ငါရည္းစားမထားတာ.... Omma ကေျပာတယ္... ငါက Innocent ေလးတဲ့...!"

Soul: ငါ မင္းကိုယ္ထဲမွာ ေနတာၾကာၿပီ.... မင္းကိုႀကိဳက္တဲ့ သူရယ္လဲ မၾကားမိပါဖူး... မင္းအသက္ပဲ ၃၀ ေက်ာ္ေနၿပီ.... FA က FA ပါပဲ... မင္း valentine day တိုင္း အျမဲ ဒီလိုပဲ ေမ့ေမ့ေနတာကို.... အပိုေတြလုပ္ေန....

"ဟူး..... ငါတကယ္ပဲ....
ရည္းစားမရေတာ့ဖူးလား.... ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီေန႔ အျပင္ထြက္မယ္!!"

Soul: ကိုယ့္ဒုကၡကိုယ္ ရွာမေနပါနဲ႔ ကြာ.... အိမ္ထဲမွာပဲေန....

"မေနဘူးကြာ.... ငါ...ငါလဲ...ငါလဲထြက္ခ်င္တာေပါ့လို႔... မုန္႔ေလးစားရံုပါ....!"

Soul: သူမ်ားအတြဲေတြ လိုက္မေငးနဲ႔ေနာ္.....

Name = Park ChanYeol
Age = 34
Work = Park Company CEO
Live = Korea
Married = No
Bio = I need love.....

Chanyeol ထြက္လာခဲ့တဲ့ လမ္းတေလၽွာက္ နမ္းေနတဲ့ အတြဲနဲ႔...Chocolate ခြံေကၽြးေနတဲ့ အတြဲနဲ႔... Surprise လုပ္ေပးေနတဲ့ အတြဲနဲ႔... တကယ္ကို အားက်လွသည္....

*ဟူး.... ငါမ်ားက်ေတာ့လဲ ပိုက္ဆံရွိသေလာက္ အဲ့လို ခ်စ္ရမယ့္ သူေလးေတာင္မရွိရွာဖူး....

သူမ်ားသိတဲ့ Park CEO က မိန္းမအရႈပ္အရွင္းကင္းတဲ့ လူေခ်ာတေယာက္.....

"C TO B....LOVE IS BORN"( one short collections)Where stories live. Discover now