0.8

86 9 5
                                    

"Hadi ama Jungkook formulü çözeceksin sadece." dediğimde göz devirdi ve yapmaya devam etti.

Tam bir saattir çalışıyorduk ve o hiçbir şey anlamıyordu. Sınavlarının niye düşük olduğunu anlamak zor değildi. Gerçi bizim sınıfa girebilmesi bir mucizeydi.

"Bu kısımdan sonra olmuyor Rosè burayı tekrar anlatabilir misin?"

"Hadi ama Jungkook burayı 5. defa anlatıyorum. Yoksa beni dinlemiyor musun!" diye sitem ettim ve anlatmaya devam ettim.

"O zaman yeni soruyu sen yapacaksın." dediğimde uslu bir öğrenci gibi kafasını sallası. Genellikle sakin bir havası vardı.

"Yine olmadı Rosè bulduğum sonuç şıklarda yok." dediğinde dudaklarını büzmüştü. Bu şekilde çok tatlı gözüküyordu.

Ne?
Tatlı mı dedim ben?

Hafifçe kafasına vurup "Gerçekten anlamıyorum Jungkook bu kadar basit bir işlemi anlaması zor değil." dedim şakayla karışık.

"Sence sorun bende mi?"

"Ne yani anlatamadığımı mı söylüyorsun?"

Omzunu silkti "Bilmem belki de öyledir."

"İyi o zaman kendine yeni bir matematik hocası bulsan iyi olur!" dedim ve hızla odadan çıktım.

Sinirlenmiştim. Yorgunluğuma rağmen ona sabırla yardım etmeye çalıştığım halde o ne yapmaya çalışıyordu? Kendimi kullanılmış hissediyordum.

Aşağıdakilerle vedalaştıktan sonra eve gittim. Tüm uykum sinirim yüzünden kaçmıştı.

roses_are_rosie: Bir kere de hoşlandığın çocuk düzgün çıksa şaşarım Lisa!

lalisa_m: Ne? Jungkook'tan mı bahsediyorsun?

roses_are_rosie: Evet! Başka hoşlandığın mı var yani hangi pezevenkten bahsediyor olabilirim!

lalisa_m: Rosè önce sakin ol.
                  Ve ne olduğunu anlat.

roses_are_rosie: Sakin olamıyorum maalesef!
Okul çıkışı Tae'lere gitmiş. Beni de matematik çalıştırmam için çağırdı. Ama anlatışımdan memnun değil beyfendi!

lalisa_m:Tamam  bunda abartılacak bir şey yok Rosé.
Bir dakika!
Ne?
Sen bensiz Tae'lere mi gittin!

roses_are_rosie: Ne demek abartılacak bir şey yok!
Her neyse
Bir daha uğraşmam olur biter.
Hem sensiz defalarca Tae'lere gittim Lisa bunda bir sorun mu var?

lalisa_m: Bir daha gideceğin zaman bana da haber ver!
Hem ben artık eskisi kadar Tae'ye soğuk davranmamamız gerektiğini düşünüyorum Rosè .
Belli ki yakınlaşmaya çalışıyor.

roses_are_rosie: Ne yani bizi öylece satıp gitmesini unutacak mıyız?

lalisa_m: Daha önce hiç sorgulamadık Rosé .
Belki bir nedeni vardır.

roses_are_rosie: İyi öyle olsun bakalım. Ama sadece deneyeceğiz Lisa.
En ufak bir şey görürsem anında uzaklaşırım.

lalisa_m: Tamam anlaştık!

Don't Leave Me| RosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin