Asul Din Inima ta - Asul Din Inima ta

40 1 15
                                    

Titlul: Asul Din Inima ta, mi se pare foarte ciudat ca titlul unei cărți să fie și numele tău. Pe deasupra, acest titlu mi se pare ca nu se potrivește cu povestea în sine.

Categorie: Dragoste fantezie spiritualitate

Coperta: E o idee destul de interesantă, dar parcă e ceva care nu mă încantă. Nu știu exact ce anume, dar tind să cred că este vina băiatului de pe copertă. Există atatea fotografii frumoase cu Dominic Sherwood (cred că el este pe copertă, scuză-mă dacă greșesc), iar tu ai ales una dintre cele mai urate.

Descrierea: Nu mă convinge. Eu dacă văd o copertă care nu mă atrage în mod deosebit și citesc și o descriere alcătuită prost... clar nu mă apuc de carte.

     Îți lipsesc alineatele, iar din ceea ce ai încercat să explici în descriere nu am înțeles mare lucru. Îmi pare rău, dar chiar așa este. Ideea cărții e interesantă și e păcat că nu poți să atragi mai mulți cititori din cauza coperții și a descrierii.

Ideea cărții: Cum am spus și mai sus, ideea în sine este interesantă, originală. Personal, pe wattpad nu am văzut cărți care să abordeze un astfel de subiect. Din start îți pot spune că mi se pare o porcărie totală să scrii ,,Capitolul 1/20 ". În ce cărți normale ai văzut tu așa ceva?

Din cultura mea generală, scuză-mă dacă greșesc, sunt patru elemente, dar ok dacă la tine sunt cinci.

Aspectul cărții lasă mult de dorit, chiar foarte mult. Nu ai alineate, nu ai linii de dialog (ce ai tu se numește cratimă și aș aprecia să nu mai fie încurcată cu linia de dialog). Sari de la un capitol scurt la unul lung, iar poza aia stupidă de la media este schimbată abia în capitolul 5. Îmi este frică să citesc mai departe pentru că deja mă dor ochii și îmi este frică că o să tot văd poze care se repetă, iar asta mi se pare o mare prostie. Strică aspectul cărții.

Acțiunea mi se pare grabită încă din primul capitol, cred că ar trebui să te axezi mai mult pe descrieri, pe narațiunea în sine. Nu am reușit de multe ori să înțeleg din dialogurile tale cine vorbește de fapt, m-am simțit așa puțin în ceață de cateva ori. Ba chiar am luat de cateva ori la rand dialogurile ca să pot să înțeleg ceva. Tu ai citit capitolele alea cu voce tare vreodată? Dacă da, nu înțeleg cum de nu ți-ai dat seama de aceste aspecte esențiale pentru o carte bună. Să nu mai zic dde faptul că am sesizat pe alocuri că ai mancat niște litere sau niste semne de punctuație.

Încearcă să te abții de la a spune chestii irelevante, pe mine nu mă interesează că Anna a mancat icre negre pe felie de paine integrală, sau că e ea îmbrăcată în negru sau mai știu eu ce alte lucruri. Sunt absolut irelevante pentru subiectul cărții. O altă prostie este chestia aia cu cromoterapia. Tu știi măcar ce înseamnă cromoterapie? La ce se folosește sau ce face? Pai dacă nu știi și nu te-ai informat suficient, dar folosești cuvinte pe care nu le înțelegi pe deplin, îți zic eu că acest cuvant se referă la terapia prin culoare folosită în vindecarea diverselor afecțiuni psihice sau fizice. Nu știu care a fost ideea ta cu acest cuvant căci sincer nu am înțeles prea bine, dar ceva mă face să fiu sigură că nu știi exact la ce se referă cromoterapia, iar asta ar fi foarte aiurea. Nu poți ca și scriitor care se respectă să folosești termini de sine stătatori (care nu au alte înțelesuri) și să nu știi ce înseamnă pe deplin, să nu te informezi sau să încerci să le oferi altă semnificație. Ah, încă ceva referitor la acest subiect, negrul indică mai mult puterea, misterul, greutatea sufletească, neliniștea, moartea... nu ar pitea niciodată să fi asemănat sau să indice nepregătirea, începutul de drum. Ai spus că negrul este folosit pentru cei novice, cei ce se afla pe drumul de inițiere. Dă-mi voie să îți spun că te înșeli amarnic, negrul este o non-culoare mult prea puternică ca să se refere la asta. Ar trebui să încerci cu alb, albul înseamnă puritate și inocență, iar toți cdei care pornesc pe un drum plin de necunoscut sunt inocenți, începători, puri, iar in final ajung la negru, la cunoaștere, la putere.

O altă chestie care mi se pare extrem de deranjantă, atat vizual cat și pe mine ca persoana/cititor, este faptul ca ai acele semne  @@@ dezagreabile, care strică aspectul și mai mult, la fiecare sfarșit de capitol. Iar după acele semne vine un: dacă ți-a plăcut apasă steluță. Mă scuzi, dar nu cred ca vreunul dintre cititorii tăi este prost și nu poate să apese să dea un vot sau un comentariu. Pe langă faptul că mi se pare o jignire adusă asupra cititorilor, de parcă ei nu știu ce să facă, mi se pare și că încerci cumva să îi manipulezi pentru a primi niște amarate de voturi sau comentarii. Mi se pare așa un fel de cerșeală pe față, dar într-un mod mai drăguț, iar eu nu am fost de acord în viața mea cu cerșeala asta pe wattpad.
     Și când vrei să delimitezi ceva intr-un capitol te sfătuiesc să folosești scroll ART, cauta asta pe google și o sa găsești o grămada de poze png pe care le poți descarca și folosi. O să arate mult mai profesional astfel.

Cartea ar avea potențial, ideea e interesantă, dar greșelile astea care țin de aspect și unii termeni folosiți care nu mi se par a fi înțeleși pe deplin strică totul. Pur și simplu mi se pare că strică totul. Iar pe viitor să știi că e absurd să ai o carte finalizată și abia apoi să ceri o parere, o critică de fapt. O carte aflată la început ar trebui să ceară păreri. Tu avand o carte finalizată, careia i-ai mai făcut și volumul II, înseamnă că ai mare încredere în talentele tale de scriitor și că nu ai neaparat nevoie de o critică. Eu chiar nu cred că acum după ce ți-am spus tot ce mi se pare greșit o să te apuci să revizuiești cartea, lucrurile astea puteai oricum să le vezi și singură dacă te interesa atat de mult.
    Per ansamblu, mie mi-a plăcut ideea de la care ai pornit, ideea de bază a cărții. Cunosc atât de multe cărți cu un potențial enorm, ca și a ta de altfel, care sunt stricate de mici amănunte. Revizuiește cartea, corectează greselile, ai mai mare grija la aspect și o sa ai parte de mult mai mult succes, ar fi păcat sa lași lucrurile așa având in vederea ideea originala și interesantă pe care o ai.

Nota: 2/5

Plata: Follow permanent contului meu personal@DeyaMalik , voturi pentru toate capitolele din cartea mea ,,Criminal" și o părere la aceași carte.

-Ada-

Critici II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum