Pleoapele imi erau extrem de grele si oricat de tare as fi incercat sa le misc , nici o sansa. Creierul meu trimitea comenzii intregului corp , insa acesta nu reactiona . Mintea mea nu inceta sa vorbeasca . Melodii erau reamintit , imagini , persoane , amintiri.
Tot corpul meu era mort , insa doar partea psihica inca era treaza. Inima pompa singe prin venele care inca putin si explodau , iar corpul meu indura caldura , prea multa caldura. Tot ce puteam simti era un miros de mucegai , combinat cu alcool .
Brusct totut s-a oprit , cand o usa s-a deschis . Auzeam , auzeam foarte bine chiar. Se zice ca atunci cand celelalte simturi sunt oprite , cele care functioneaza , functioneaza la un nivel mai bun . Totul in capul meu s-a oprit ca si cand o masinarie imensa s-ar stinge lasand in urma s-a un vuiet ciudat.
In continuarea am auzit pasi . Se miscau destul de lent. Inima a inceput sa imi bata mai tare si respiratia mi s-a accelerat. Doream sa ma misc , insa nu putam. Normal as fi foarte panica , normal as incerca sa ma zbat mi-as pune mii de intrebari unde sunt ? de ce ? cu cine ? cand ?..insa acum ..acum asta era un fapt pe care l-am acceptat asa cum e.Ma simteam sleita de orice putere , ma simteam ca dupa un maraton de 10 km si ma simteam…drogata.
Mirosul din camera a fost umplut si de un parfum , unul masculin care imi era cunoscut. Parfulmul imi invada narile si se simtea din ce in ce mai tare , la fel cum se auzeau si pasi. Semn ca persoana se apropria de mine. Am simtit patul ca se misca…cred ca eram pe un pat . S-a zguduit putin . Poate s-a lovit de el un genunchiul. In timp ce inhalam parfumul mintea mea procesa diferite amintiri pentru a-mi da seama cine poate fi .
Sony..e fata , Tim …nu se prea parfumeaza asa , Ty …nu stiu cum miroase Ty . Alti baieti de la scoala . Insa cu ei nu inderactionez asa ca nu am de unde sa stiu cum miros. Zayn ? Nu al lui e mai dulce..Harry ? Da..daca stau sa ma gandesc mai bine..al lui e , a lui Harry .
Dupa mica mea descoperire mi-am simtit mana atinsa de ceva cald…mana lui , daca e el .Totul era ca intru-un vis , de aceea nu imi era frica ? Obrazul meu a fost gadilat de niste fire de par , cred ca buclele lui si am incercat sa zambesc , dar nu puteam corpul meu tot nu raspundea .
Dupa cateva secunde o pereche de buze moi le-a atins pe ale mele . Da ! E el , atunci am fost sigura ca e el. Doar buzele lui aveu acel gust divin . Doream sa imi deschis buzele pentru a primi mai mult , dar nu puteam .
-O sa te tin in siguranta. – mi-a spus acesta cu vocea lui aspra .
Ce vrea sa zica cu asta ? Sunt in pericol..cred ca da . In mare pericol.La dracu ! Am incercat sa imi smucesc mainile , dar nu am reusit , atunci picioarele..nimic , capul..am incercat sa imi deschis ochii . Mana lui inca o tinea pe a mea. Atunci am reusit , cu un deget am reusit sa ii strang degetul lui. Mana lui imediat i-a dat drumul maini mele.
Atunci mi-am deschis ochii brusc ridicandu-mi pieptul si luand o gura mare de aer . Ma simteam ca si cand mi-as fi tinut respiratia sub apa.
Ochii mi-au fost invadati de o lumina puternica , ceea ce m-a facut sa ii inchid la loc .
-Sh e ok Mel .- mi-a spus acesta cu o voce calma .
-Unde sunt ? vocea mea era asa de stinsa si as putea jura ca nici un sunet nu a iesit pe gura mea.
-Esti la spiatal .
Ce caut aici ? Imagini mi-au invadat creierul. Daill , am fost la cafeneaua lui..apoi am mers la baie si ..
-Harry ce s-a intamplat ? –am spus in timp ce mi-am deschis ochii si m-am ridicat usor .
-Nu iti amintesti ?
-Nu..
-Pai ai fost la o cafenea si niste indivizi aveau chef de glume si au zis sa „rapeasca” pe cineva , insa cand te-au tarat aproape moarta din baie oamenii si-au dat seama ca ceva nu e ok .-a spus rar
-Oh ..si tu ..?
-Eu doar eram prin preajma , doream sa vin sa te vad.
-Oh – am spus relaxandu-ma.
***************
-Chiar crezi ca te voi ierta vre-o data ? – vocea ei imi dadea dureri de cap. E ora 8 seara si cred ca o sa imi explodeze capul daca o mai aud .
Nici nu am ajuns bine acasa si Sony a dat buzna la mine . Fata ei era rosie ca niciodata si ii iesea aburi pe nari .Eu eram in camera mea si mama i-a spus ca nu ma simt bine , insa ea dat buzna la mine in camea si ..
-Nu intelegi Sony . –i-am spus calma.
-Ce e asa greu de inteles. Am avut si eu un iubit dupa mare dezamagire de care amandoua stim si ce ai facut? Ti-ai etalat frumuserea orbitoare cu care ma pui mereu in umbra si l-ai luat.
-A..asta e ceea ce crezi ? –am spus calma.
-Da . –a spus incet .Cred ca regreta ce tocmai i-a iesit pe gura.
-Ce e intre tine si Harry ? sincer acum .
-Um..noi am avut o relatie oarecum ciudata de la petrecere..si
-Petrecerea la care ai disparut ?
-Da..si e o poveste mai veche. Dar jur acum nu mai am nimic cu el.-am spus rapid indoindu-ma de cuvintele mele .
Ce simt defapt pentru el ? Il plac..asta e evident ca e o atractie intre noi , dar nu il pot placea dupa tote cele intamplate. Viata mea e cu susu in jos de cand l-am cunoscut . Eram confuza , eram extrem de confuza si daca as sta sa reflectez la toata viata mea de aacum , cred ca as innebuni .
-Il placi ?- proasta intrebare Sony
-Nu ! –am spus tare si raspicat
-Atunci ce mama naibi se intampla ?
-Nu stiu. Doar vreau niste timp ok . Vreau sa fiu singura-am spus si m-am intins pe pat.
Am auzit-o pe Sony maraind , apoi a iesit si eviedent trantind usa dupa ea. Ce se intapla cu viata mea ? Am fost rapita de baaitul asta , apoi s-a intors in viata mea..acum ca e in ea nu am idee ce sa fac cu el. Poate ar trebui sa accept ..sa fiu cu el ? El nu cred ca vrea asta . Daca nu a trecut peste fosta lui prietena ? daca nu il va lasa ea in pace ? E vre-o sansa sa fiu cu ..el ? DE CE MA GANDESC LA ASTA ?!
Mi-am scuturat capul alungand gandurile ciudate. M-am ridicat si am pus mana pe mobil fara a gandi de doua ori.
Harry’s . P. O V
-Deci ..
-Deci nimic . O sa ma urasca dar nu am ce face .
-Chiar o placi ?
-Din pacate , foarte mult.
-Si ea ?
-Are o atractie fata de mine.
-O vei aduce aici ? avem nevoie de cip .
-Da. O voi face o sa o conving vad eu cum .
-A fost alegerea ta.
-La dracu sti bine ca nu e asa .
Scuzati-mi intarzierea si eventualele greseli , nu e corectata . >:D<
Va astept cu o parere sincera si un vot ! :*
Kiss's Xx -Clau
CITEȘTI
WrongFeeling(A Harry Styles Fanfiction)
FanfictionFiecare din noi greseste . Fiecare din noi a iubit , iubeste sau va iubi. Dar ce se intampla cand iubirea devine o gresala ? dar cand devine cea mai insuportabila durere ? "Ochii lui m-au privit intr-un mod ciudat. Buzele sale s-au intredeschis as...