Adele seděla před velkým sálem na schodech. Nevěděla co má dělat. Loki šel dovnitř promluvit si z otcem ale ani to Adele nedávalo moc velkou naději. Najednou uslyšela křik. Otočila se a viděla pouze Odina jak řve na Lokiho: "Vy jste se snad úplně zbláznili! Jak si to představujete? Obviňovat vůdce!" Řval. Loki byl naštvaný. A když byl naštvaný jeho ruce se začali měnit na barvu která nenasvětčovala ničemu dobrému. Modrá. Loki se vztekem začal měnit na zimního obra. I jeho oči se začali měnit na žlutou. Adele rychle přiběhla. "Klid. To je v pořádku. Jeho problém když nám nevěří." Pronesla k Lokimu klidným hlasem. "Jak jako, že vám nevěřím?" Zařval Odin tak hlasitě až se celý sál otřásl. Adele se na něj podívala. V očích měla vidět zlost. Naprosto změnila přízvuk hlasu a řekla: "Je mi jedno, že nám nevěříš. Lidé budou umírat a tobě je to stejně jedno. Ale jedno mi slib." Řekla už s trochu klidnějším hlasem. "Pokud na obzoru uvidíš černé plachty, neutíkej." Dořekl a usmála se.
"Jestli toho debila nezabiju tak už fakt nevím." Říkal Loki s naštvaným hlasem. "Neřeš ho, prosím." Řekla Adele. Šli podél Asgardu když narazili do posledního člověka kterého by chtěly vidět. "Thore!" Vykřikla Adele. "Co tu sakra děláš?" Zeptala se. "Celou dobu vás hledám." Řekl a podíval se na Lokiho. "A proč nás hledáš?" Zeptal se Loki. "Protože Silas se naprosto zbláznil." Řekl. "Co?" Vykřikl Loki. "Nevím co tam dělali ale připravovali nějaký tajný plán. Něco v tom stylu, že dnes v noci zaútočí na Asgard. Měl bych to říct otci." Dořekl a už chtěl jít směrem k Asgardu. "Ne. On ti neuvěří." Řekla Adele s klidným hlasem. "Proč mi neuvěří?" Zeptal se nechápavě Thor. "Protože mi to víme." Dořekla Adele a rozběhla se s Lokim k pokoji Silase.
"Jak to chcete udělat pane?" Zeptal se nějaký neznámý hlas. "Chci abys připravil všechny síly co máme k dobytí Asgardu. Dnes v 23:00 vyrazíte z lesů." Řekl Silas. Adele s Lokim poslouchali opodál. "Dobře, pane." Řekl ten neznámý hlas, pravděpodobně velitel stráží. "A teď už běž!" Řekl Silas s neklidným hlasem. Velitel stráží odešel a on se těžce posadil do křesla. Adele přišlo, že je zranění a Loki její myšlenku sdílel. "Co budeme dělat?" Zeptal se Loki potichu. "Promluvíme si s ním." Řekla Adele. "Cože? Zbláznila si se?" Řekl Loki už trochu víc nahlas než měl. "Pššššt! Málem nás slyšel. Alespoň to zkusíme." Řekla a usmála se.
Silas byl opravdu zraněný. Měl krvavou ránu na noze. Adele ani Loki nevěděli co to je ale vypadalo to jako kdyby ho něco pokousalo. Vešli dovnitř a Silas vypadal jako kdyby je očekával. "Tyhle kočky dokážou pořádně zavařit." Řekl. "I když mají tak roztomilá jména, viď Murphy." Dořekl a podíval se na Adele. "Je zázrak, že jste to přežili. Myslel jsem, že jste mrtvý. Ale tak co, mě to nevadí. O mém plánu víte. Vy vlastně víte všechno." Dořekl a podíval se Adele do očí. "Tak dlouho jsem tě hledal. Tak dlouho až jsem tě našel." Dořekl a podíval se na Murphyho. "Nechápu." Řekla Adele. "To ani nemusíš. Hlavní je to, že odsud tvůj bratr nevyvázne živý pokud neuděláš to co ti řeknu." Dořekl a najednou se z temného kouta v místnosti vynořili dva jeho stráže a chytli Lokiho. Loki se vzpíral ale marně byly prostě moc silní. Adele nechali být. Loki začal křičet. Jeden ze strážců mu vrazil pěstí do nosu až Loki vyplivl krev. Adele vyjekla. "Nechte ho! Prosím!" Začala křičet. "Ano necháme ho. Když uděláš to co ti řekneme." Dořekl a podíval se na Adele. "Co mám udělat?" Zeptala se Adele. "Musíš letět na zem. Dostaneme tě tam přes Bifrost. Musíš najít takový malý zářivý kámen kterému se říká kámen nekonečna. Nemusíš dělat, že o ničem nevíš já vím, že tvůj spojenec Malekid jeden vlastní." Dořekl. "To není můj spojenec." Řekla Adele s naprosto vážným hlasem. "To je úplně jedno. Hlavní je abys ten kámen našla a přinesla mi ho. Je dost možné, že ten kámen někdo vlastní ale tobě je to jedno. Jednoduše ho zabiješ." Řekl a podíval se z okna. "Co když selžu?" Zeptala se Adele. "Zabijeme tvého bratra a s ním i celý Asgard." Řekl a usmál se. "Dobrá. Udělám to." Řekla Adele a podívala se na Lokiho.
Už byla noc a Adele vedli k Bifrostu. "Kdo ho bude řídit když ne Hajmdal?" Zeptala se Adele ale odpovědi se nedočkala. "Tohle jste měl vymyšlené už od začátku že ano? Přijet jsem, nechat zatknout Hajmdala a poslat mě pro kámen času." Dořekla podívala se na Silase. "Ano. Počkat co? Kdo říkal, že chci zrovna kámen času?" Řekl s údivem. "Já vím spoustu věcí Silasi. A tohle je jedna z nich." Řekla a stoupla si na místo kde stát měla. Jeden ze Silasových strážců zapnul Bifrost. Adele se naposledy podívala na bratra. Měl o ní strach. Po chvíli Loki zašeptal: "Buď opatrná." Ale to už Adele nemohla slyšet jelikož se řítila podél duhového tunelu na zem. Bylo to krásné až na to, že Adele naprosto nevěděla kde kámen času najít. Chvíli letěla až dopadla hluboko do moře.