38 Bölüm
Ö:Hiç birşey duymak istemiyorum,senide görmek istemiyorum artık görüşmeyelim ! Mümkünse okulda da görüşmeyelim !
D:Ömer dur vallah herşeyi baştan anlatmama izin ver dur gitme Ömer nolur ! Beni bırakma Ömer seni seviyorum bırakma beni Ömer !😭
Ö:Bitti Defne ! BİTTİ !
D:Abla gitti ! Ömer ! Ömer arkasına bakmadan arabaya bindi gitti !
Abla !😭Seda:Kuşum,tamam ağlama herşey hal olucak....bak ağlama benide ağlatacaksın hadi Defne hadi kızılım...
D:Gi-gitti ! Abla Ömer beni sevmiyor artık gitti ! Abla ben Ömersiz nasıl yaşarım abla !?
Bir ay sonra
Seda:Defne !?Açar mısın şu kapıyı ?!
Bak sinirleniyorum ama !D:Efendim ?
Seda:Yüzün çökmüş Defne,bu böyle olmaz senin yemek yemen lazım.
D:Abla ben Ömer'i istiyorum😭Ömer olmadan yemek yemem...
Seda:Aaahhh Defne ! Sen niye önceden anlatmadın ona bu eski durumu ?
D:Korktum abla....hem soruyordun ya nerden duymuş ? Geçen ay abimle konuşurken kapıda konuşmamızı duymuş
Seda:Bu yüzden soğuk veda etti sana...Peki mesaj varmı ?
D:Evet,Kavgadan az sonra yolladı bir tahane
Mesaj:Ömer
Seni sevdiğimi bile bile sakladın bunu....bir yola çıktıysak temiz olması lazım,kendine iyi bak bir kaç gün belkim bir kaç hafta görüşmeyelim konuşmayalım....Seni seviyorum...
Defnenin Ömer'iSeda:Al işte ! Hem sen dememişmiydin Ömer evden iş'e gider?
Kendini toparla git Sadri ustanın atölyesine....Mutlaka İso ve Ömer birlikte çalışıyorlardırD:Ama beni görmek istemez o şimdi
Seda:Git Defne,git gör konuş...olmazsa ben konuşurum
D:Tamam abla sağol
/
D:İyi akşamlar
dedim ve ayağa kalkan Ömerle bir kaç saniye olsa bile göz göze geldik....İso:Hoşgeldin Defo ! Geç otur ben çay koyup geliyorum
Ömer'i baştan ayağa süzdüm...ama sag eli gözüme takılmıştı,kalın bir şekilde sarılmıştı
D:Eline ne-ne oldu a-aşkım ?
Ö:Yok birşey sadece küçük bir yara
D:O yara bende de var...
Ö:Burası konuşmak için uygun değil
D:Sessiz bir yere gidelim
Ö:İso biz gidiyoruz birazdan dönerim
İso:Anlaşıldı ! Defoya iyi bak
1 saat sonra
Sessiz ve kimsesiz olan deniz kenarına gelmiştik....Ömer'i elinden tuttum ve konuşmaya ilk ben başladım....D:Herşeyi anlatmama izin ver,barışalım artık..
Ö:Ben ne diyeceğimi bilemiyorum Defne...sen benden hayatının en acılı anını sakladın...Hemde kuzenim Pamir yüzünden...
D:Özür dilerim,özür dilerim bin defa özür dilerim ! Kendimi affetirmek istiyorum !
Ö:Olmaz...ben hiç kimseyi affetmedim bu güne kadar
D:Ama ben affetim Ömer ! İlk tanışmamızda senin bana söylediklerinin hepsini affetim ! Sen bana gizli saklı eski bir meselenin tiribini atıyorsun !
Ö:YA BEN ANNEM VE BABAM OLAN İNSANLARI SENELERDİR KALBİMDEN SİLMİŞ ADAMIM SEN BANA BENİ AFFET DİYORSUN !
D:YANİ BEN O KADAR ÖNEMLİ BİR İNSAN OLARAK YER ALMIYORUM HAYATINDA ! Bana güven Ömer ?
Güvenmiyormusun ? Sana olan sevgime inanman için NE YAPMAM LAZIM !?Ö:SEN KİMSİN DEFNE SÖYLE BANA SEN KİMSİN !?
D:VAY DEMEK BU KADAR ÇABUK UNUTTUNUZ BENİ ÖMER BEY !
Ö:HAKLISIN ! GÜVENMİYORUM!
BEN HAYATIM BOYUNCA TEK KALMAYI GÖZE ALMIŞKEN SEN ÇIKTIN KARŞIMA ! SENİNLE YAŞADIĞIM HERŞEY İÇİN BİN PİŞMANIM !
PAMİRE AŞIK OLDUĞUNU BİLSEYDİM SENİ ÖPMEZDİM !
PAMİRE AŞIK OLDUĞUNU BİLSEYDİM SANA SARILMAZDIM !
PAMİRE AŞIK OLDUĞUNU BİLSEYDİM SENİNLE YATMAZDI-D:SUS PİSLİK !!
Ö:Sağol ya,tokat için gerçekten sağol
D:Seni sevdiğim için senin olmayı kabul ettim içimden ! İlk önce korktum ! Ablamlar fark etseydi bir şeyden şüpelenselerdi ama sırf sen gül diye ! Sabah uyandığında bana Defnem diyebilesin diye seninle YATMAYI KABUL ETTİM !
Ö:Hem kuzenime aşıksın hem benimle aynı yatakt-
D:SUS ARTIK SUS SUS SUS PİSLİK SUS !!!! 🤭
Göğsüne sayısız yumruklar attım...
Tüm dünyam yıkılmıştı o an
Ömerde kaldığım zaman onunla yattım evet...herşey aniden olmuştu ama ben hiç pişman değildim....Sevdim sadece
Ömer bana sımsıkı sarıldı ve kendi dahada bastırdıÖ:Öyle demek istemedim Defnem
D:BIRAK ! BİTTİ ÖMER ! HERŞEY BİTTİ ! DEFNEM DEME BANA BİR DAHA ! DEFNE VE ÖMER SÜRECİ BİTTİ !
Ö:Özür dilerim ! Herşey için özür dilerim ! Seni seviyorum ama güvenmiyorum Defne !
D:Aklını başına topla ondan sonra gel konuşalım İPLİKÇİ !
38 Bölümün sonu