•21.12.•

637 41 4
                                    

„Last Christmas, I gave you my heart." zpívala si Claire ve sprše a v tom malinkém prostoru si i tančila. „Za pár dní jsou Vánoce." pobrukovala si při sušení vlasů a jejich následnému "přebarvování" a úpravě. Ginger se k ní nenápadně přistoupila a objala ji kolem útlého pasu „Merline ty máš studený ruce," lekla se, ale přesto jí objala ještě pevněji „Kdyby tu byla Lily tak mě seřve za to, že ti nastydnou ledviny." políbila ji a táhla svoji přítelkyni do postele „Je pět hodin ráno, pojď si lehnout." lehli si do postele a zanedlouho tvrdě usnuli. „Vy kopírky! Takhle spí Wolfstar !" napomenula je, Claire něco zamručela a přitáhla si Ginger více k sobě „Máš smůlu Lilyan..." zasmála se Ginger.

„Boha! Já se zbláznim !" vyšiloval James a mnul si spánky „Jak pro ni nemůžu mít dárek ?" chodil sem a tam po pokoji „...Musím za Claire !" vyhrkl a vyletěl z pokoje a Remus se tajemně usmál na Siriuse „Jsme sami." Sirius překvapeně zamrkal „Ty nadržený... Vlku !" rozesmál se a vrhl se na něj.

James horlivě ťukal na dveře dívčí ložnice „Claire, Claire, Claire..." opakoval stále dokola „Ano Jamesi." protočila pannenkami Lily co mu otevřela dveře „Dobré ráno Lily," políbil ji a ona překvapeně zamrkala „nutně potřebuju mluvit s Lištičkou." prosil Lily na kolenou „Bambi, už jdu." vstala z postele a přišla za Jamesem na chodbu „Co tak důležitého potřebuješ Jelínku ?" založila si ruce na prsou a čekala co z toho černovlasého krále lesa vypadne „Nemám dárek pro Lily." vydechl „To se divím." ušklíbla se a James udělal psí oči „Jo, půjdu s tebou do Prasinek." vešla do jejich pokoje, oblékla se, rozloučila se se slovy „Přijdu brzy." a odešla s Jamesem.

•••

„Miluju tvé napady Clarinko!" vykřikl radostně James a pevně ji objal. Konečně měl pro ni dárek,

•Winter with Maradeurs• [ Christmas calendar 2018 ]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat