Esma 'nın ağzından
Ben de teselliye ihtiyacı var sanıp neler yaptım. Ah saf kafam..
Asıl benim teselliye ihtiyacım var şu an. Nereye gittiğimi bile bilmiyorum. Öylece yürüyorum saatlerdir.
Eve de gitmek istemiyorum. Şu an tek istediğim şey çikolata sanırım. ;) Bunları düşünürken zorla gülümsedim. Yolun karşısında bir cafe gördüm. Oraya gittim. Anneme kısa bir mesaj attım. Annem beni her zaman merak eder de. Neyse sonra Büşra, Burcu ve Hilal ' i aradım. Birazdan gelecekler inşallah. Sonra internete girdim. Orhan Gencebay ' ın Bir Teselli Ver şarkısını indirdim. Daha sonra garson geldi 7 top dondurma sipariş ettim. Onun en sevdiği sayıydı.
Depresyon style "" :D
Şakaaaa ;P aslında ben çok güçlü bir kızım ama ne yazık ki bunların hepsini yaptım. Ama bunları yapmamın nedeni o pislik herif değildi. Sadece arkadaşlarım geldiğinde beni böyle görürlerse belki daha ilgili davranırlar diye düşündüm. :DDD Gerçekten sinirlerim bozuldu su an kendi kendime gülüyorum.
Aaa çok şükür geldiler. Sarıldık geçti.:) Sevdiklerim yanımda olsun bana yeter. Zaten üçü de çok şeker kızlar hepsi matrak :))) Anlattim her şeyi. Büşra ağladı . Burcu onu susturmaya çalışırken Hilal:
- Kimmiş peki seni aldattığı kız?
- Gerçekten çok zekice bir soru Hilal cim ama ben de bilmiyorum.
- Öğrenelim o zaman
dedi Hilal. Ardından cebinden telefonu çıkardı.
- Napiyorsun Hilal Allah aşkına?
- Burak'ı arıyorum tabiki. O bilmeyecek de kim bilecek? dedi.
- Hilal yapma lütfen Burak'ı bilmiyor musun? Kesin Kerem ' e anlatır.
- Anlatırsa anlatsın bilmeye hakkın var Esma.
O sırada Büşra'nın hıçkırıkları çoğaldı. Ona döndüm.
- Neden ağladığını anlamiyorum. Ben iyiyim boşver. dedim. Büşra gerçekten çok duygusal bir kızdı .
Dünyanın öbür ucunda olan bir olay için saatlerce ağlayabilirdi. Çok da merhametliydi .
- Ama siz dünyaya örnek aşıklardınız . Bunlar nasıl oldu? Nasıl yapar bunu sana Esma?
O sırada Burcu tekrar ona sarıldı. Burcu da çok iyi kızdı. Çok iyi laf sokar ve çok da iyi sarılırdı. :D
Sonra araya Hilal girdi.
- Esma söyleyeceğim şey sana ne hissettirir bilmiyorum ama eninde sonunda öğreneceksin sonuçta.
Hilal ' den bahsetmedim. Hilal çok hareketli, action i seven bir kızdı. Neredeyse bütün dedikoduları bilirdi. Ama biz dışında kimseye anlatmazdı. Bu yönüne bayılıyorum. Haber kaynağım bu sefer bana iyi bir haber vermeyecek sanırım.
Neyse gerçek hayata dönelim. Hilal e söylemesi için başımla işaret ettim.
- O kişi sizin sınıftaki Zehra' ymış.
Hepimizin bir anda ağzı açıldı. Bense içten içe kinleniyordum.
- Neyse ya birbirlerini bulmuşlar önüne geçmeye ne gerek var ?
Bu söylediklerim kızların ağzının tekrar açılmasına neden oldu.
Ben de sahte bir kıkırdamayla ,
- Tamam kızlar ya böyle yapıp beni daha çok üzmeseniz...
Kızlarla 1-2 saat gezdikten sonra eve döndüm. Annem kapıda karşıladı beni. Bitanem benim. Şükürler olsun ki beni kocaman gülümsemesiyle karşılayan bir annem var.
İçeri girdim. Anneme olanları anlattım. Sonra annemin sorularına daha fazla dayanamadım ve duş almaya banyoya girdim. Sonra odama girdim yatağıma uzandım.
Elimi günlüğüme uzanmaktan alıkoyamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Affetmediğim Şey Yalandı
RomanceAşk her şeyi affeder, derler ya hani.. Sizce doğru mu? Aşk zamanla mı olur? Yoksa bir kaza misali aniden mi? Aslında insan saniyenin 1/5 i kadar sürede aşık olabilirmiş. Aşkın dili; bir bakışta, bir gülümsemede saklıymış. Bir anda gelir, hayatını...