Mr.Dornan szemszöge:
Szegény Emily, annyira beteg lett, azért mert megázott, hogy hozzám rohanhasson. Nem jó ez így, el kéne vinnem orvoshoz, de olyan makacs, nem szereti a dokikat. Mi lenne ha inkább hívnék egyet házhoz? Talán jó ötlet, igen ezt kell tennem! Azt hiszem Dr. Morrisson megfelelő lesz, fel is hívom, mielőtt Emily felébred.
-Jó reggelt Dr. Morrisson, Jamie Dornan vagyok házhoz tudna jönni egy beteget megnézni? 39 fokos láza van, fáj a torka, megtenné, hogy még ma megnézi?
-Jó reggelt, hát hogyne 10 óra felé ott leszek!
-Köszönöm doktor, akkor várom.
Hál istennek el tud jönni a doki, meg se mondom Emilynek, mert akkor lenne annyi ereje , hogy haza menjen, csak hogy a doki meg ne vizsgálja! Remélem addig aludni fog. Addig míg alszik, főzök valamit, mert nincs itthon semmi nagyon. Jó lesz a húsleves és a spagetti, ezeket szereti, a húsleves pedig különösen jó, ha beteg az ember. Remélem meggyógyul minél hamarabb, már hiányzik az intimitás, a szex, hogy a szájába vegye a farkam. A gondolatra fel is áll a farkam, de muszáj türtőztetnem magam! Elhessegetem a gondolatot.
Lassan jönnie kell a dokinak, Emily még alszik. Áh csengetnek, épp időben.
-Jó napot doktor, már vártam, a páciens még alszik, de menjünk fel és felébresztem.
-Rendben.
Követett a doki az emelet felé, ahol Emily alszik. Kopogok az ajtón azért, hátha felkelt. Semmi, ezért benyitok, óvatosan oda megyek az ágyhoz és felébresztem.
-Emily ébredj, itt van Dr. Morrisson és szeretne megvizsgálni.
-Hmmm, mondtam, hogy utálom a dokikat, miért hívtad ide? - tudtam, hogy ki fog akadni, de muszáj.
-Édesem, azért mert nagyon beteg vagy és ezt a meleg tea meg aspirin nem biztos, hogy helyre teszi.
-Jól van, legyen de csak a te kedvedért.
-Köszönöm.
-Jöjjön doktor úr, magáé a terep.
-Rendben, na lássuk mivel van dolgunk. Megtenné, hogy addig magunkra hagy?
-Persze, a konyhában leszek.
Kimentem a szobából, eltelt fél óra is mire jött a doki, kiderült, hogy tüdőgyulladása van, ami nem jó, mert ez nem két hetes betegség, és ott a suli is. Ennyi ideig nem maradhatok itthon vele, mert mennem kell tanítani is, de neki kérek a dokitól igazolást. Aztán beszélek vele, hogy jobb lesz, ha Dean vigyáz rá addig, míg meg nem gyógyul. Nem fog tetszeni neki az ötlet, e sajnos ez van, majd otthon meglátogatom.
YOU ARE READING
Mr. Dornan a Tanárom!
RomanceEgy 16 éves fiatal Los Angeles-i lányról szól, aki fülig beleszeret, jóképű, izmos tesi tanárába. 18+os részek lehetnek benne.