Pov Natasza
Wysiadam z auta poprawiając rękawiczkę i rękaw. Nie chce mieć zbędnych pytań w domu.
-Natasza zaopiekujesz się Mri?-Spytała Mama.
-Tak!-Powiedziałam z entuzjazmem.Wzięłam Siostrę na rączki i poszłam do tłumu. Gdy usłyszałam muzykę zakręciłam się i tańczyłam z siostrą na rękach. Piosenka szła:
Śmiałam się na głos z siostrą
Pov Hiro
Zgóbiłem rodziców. Tata zaczoł coś wymyślać.
Szłem spokojnie asz zobaczyłem znajomą postać. Była to Natasza. Miała na rękach roczną dziewczynkę. Były całkiem do siebie podobne.
Piosenka się skończyła.-Nat, chcę plusacka, moge plusacka!?-Spytała Dziewczynka. Natasza trzymała ją jedną ręką a drugą potrła brodę.
-A będziesz grzeczna słodziaku?-Spytała.
-Tjak!-Krzyknęła dzieczynka.Wyciągnołem z kieszeni telefon. Sprawdzając godzinę odkryłem że na moim nadgarstku jest jakiś tatuaż. Kurwa ale ja nie robiłem sobie tatuażu!! Rano go nie było!! Szybko naciągnołem na rękę rękaw. Muszę powiedzieć reszcie.
Pov Lili
Szłam koło sceny. Widziałam jak Natasza tańczy z małą dziewczynką. Przyglądał się jej Hiro. O matko jak sweet! Ciekawe gdzie jest Serafina....
Pewnie z Felix-em prubują coś zrobić by zdenerwować Dyrę. Ona każdego nienawidzi. Mnie po pewnym konkursię. Serafine za styl. Jej brata za to za wybryki.Największy wybryk Felix-a to jak położył małą bombę farbą w aucie i gabinecie Dyrektorki.
Zobaczyłam stoisko z mangą. Pobiegła do stoska. Tam była manga Assassination classroom (N/A: Chyba taka manga istnieje. ) i Boku no Hero Academia. Podniosłam jedną i zobaczyłam na nadgarstku tatułaż. Mam przechlapane w domu...
Pov Eryk
Szkoda że nie ma Daniela. Teraz szukam naszego gangu Haliny.
Zauważyłem Hira gapiącego się na Tsuki. Shipuje ich!!!! Po tem Lili na stoisku z Mangą.
Szłem koło stoisk. Zobaczyłem....O MATKO NIE WIEŻĘ!!!! KOSZULA Z MONIKĄ Z DOKI DOKI!!!!! Zaczołem piszczeć.
Muj rękaw podwójną się i zobaczyłem jakiś tatułaż na nadgarstku. Krzyknołem ale przestałem gdy zobaczyłem że ludzie się gapią......
Sorry ale na Felix i Serafina będą w następnym rozdziale.
(313 słowa)
CZYTASZ
Przygoda w wiosce Black Raven (Zawieszone)
AdventureNatasza to nastolatka która przeprowadziła się z rodziną do Black Raven. Tajemniczego miasta z sekretami. Nikt nic o tajemnicach tego miejsca nic nie wie. Czy Natasza i jej nowo poznani przyjaciele odkryją sekret tego miejsca? A może zostawi to więc...