⌜Talán.. ♡ ChimChim⌟

2.8K 200 35
                                    

*rá jöttem, hogy Jimin a végzetem. más néven a bias wreckerem. :c szerelmem ez a gyerek, komolyan. mindenki olyan ukénak nézi, de nekem jungkook előbb az, mint chim. chim is lehet daddy és gwaahh, ki vagyok, amikor valami olyat olvasok vele, ahol egy lány veszi át felette az irányítást -_-"  mondjuk, maradjunk annyiban, hogy az ilyen dominás sztorikat el sem olvasom, mindig átpörgetem, nekem annyira.. meh. *

******

Te és Park Jimin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Te és Park Jimin.

Hogy is hozhatnának titeket szóba?

Mindenkinek van első szerelme. Neked ő volt. Az utca végében lakott, de mivel Jungkook az unokatesód és nagyon közeli kapcsolatban álltatok, sokszor együtt mentetek, hogy Jiminnel játszhassatok. Gyakran érezted Jiminen, hogy nem kedvel, így a kapcsolatotok eléggé szurkálódós, hűvös volt. Aztán feltűnt neked, hogy azért is ugratod és azért vagy szégyellős előtte, mert tetszik neked. Onnantól kezdve, folyton új oldalad mutattad neki. Még távolság tartóbb lettél vele, egyre lányosabban, csinosabban mentél, ha találkoztatok, viszont nem merted neki egyáltalán bevallani. Vártad, hogy feltűnjön neki, de nem történt ez meg, sőt, még ki is gúnyolt, ha szépnek akartál előtte látszani. 

Aztán Jungkook és ő nagyon össze vesztek, mivel állítólag Jimin elmondott valami bensőséges titkot Jungkookról, amiért mindenki csúfolni kezdte a suliban. Természetesen te Jiminnek adtál igazat, akármilyen is volt veled, tudtad jól, hogy Jungkook nagyon fontos barátja.. hiába próbáltad Kookiet jobb belátásra bírni, felesleges próbálkozásnak bizonyult.

Emiatt persze soha nem beszéltél Jiminnel. Pár megállóval feljebb költöztek, másik suliba kezdett el járni, így aztán végképp nem.

Gimis korodra néha láttad reggel a buszon és teljesen kikészültél attól, hogy mi lett abból a kis srácból, akiért úgy oda voltál. Egy még helyesebb, szexi pasi, akit a legjobb táncosként emlegetnek a sulijában. Hogy honnan tudtad? Egyszerű... 

Jackson Wang, aki a legjobb barátod és egy suliba jár vele, na meg Jungkook, de vele eléggé keveset beszéltetek mostanság, mivel eléggé elfoglalt volt.Tőlük tudtál némi infót róla.. és igen a mai napig nem változtak az érzéseid iránta.

Egy késő délutáni napon mentél haza felé, amikor fura hangokra lettél figyelmes. A távolból láttad, hogy Jimin rohan előre feléd. Amikor beért az egyik ház előtti falnak nyomott és hirtelen megcsókolt. Hideg piros ajkait tiédre tapasztotta, egyik kezével hajadba túrt, míg a másikkal átölelte derekad. Heves csók csatát vívtatok, s mikor óvatosan húzódott el tőled, beharapta alsó ajkát, s félmosolyra húzva a száját.

"Ezt mindig meg akartam tenni, (T/N)" mondta vággyal teli hangján, te pedig alig bírtad vissza nyerni normális lélegzetvételed.

"(T/N), (T/N), (T/N), KELJ MÁR FEL!" kiáltozta anyukád, aminek köszönhetően magadhoz tértél csalódottan.

𝑲𝑷𝑶𝑷 ☾ 𝑰𝒎𝒂𝒈𝒊𝒏𝒆𝒔Where stories live. Discover now