!! DUYURU!!

14 3 0
                                    

Evet arkadaşlar böyle bir şey yazmak gerçekten bana çok acı veriyor. Bildiğiniz üzere bu son üç gün içinde bir çok olay gerçekleşti. Ve bu olayların içinde hiç olduğunu düşünmediğimiz üyelerimizden birinin olduğunu öğrendik. Bu gerçekten çok acı verici.

Emin ki o kişi bazılarınız biansı, bazılarınız oppası,bazılarınızın ise Tom'u. Bizim ona sonsuz güvenmemize rağmen ona karşı olan  güvenimizi böyle bir olayla tamamen yok etti.

Açıkçası şunu söylemek istiyorum ben yazdığım bu konu yerine yeni bir hikaye olmasını gerçekten çok isterdim ama belli bir süre hikaye atmayacağım. Ve bundan sonra olan tüm hikayelerimde ondan bahsetmeyeceğim. Belki diğer bölümleri bile düzeltebilirim. Hikayeye yeni bir kişi ekleyip onun yaptığı bu olayı unutmaya ve en sevdiğim bu zamana kadar çok değer verip her türlü oylama yapıp ödül kazandıklarında onlarla mutlu olup, onlarla üzücü bir olayda ağladığım üzüldüğüm bir gruba olan sevgimi bu olay ve kendisi yüzünden daha fazla azalmasını istiyorum.

Bu son üçgündür gerçekten çok kötüyüm. Onun yaptığı bu olayı hala destekleyen olduğuna inanmıyorum. Ve onu destekleyenler bayanlar. Bu gerçekten çok kötü. Ben artık tek bildiğim biz insanlar olarak böyle olaylara göz yummaya başladığımız. Böyle bir şeye asla göz yummak ve yummayacağım. Her ne olursa olsun diğer üyelerin arkasındayım ama onun asla arkasında olmayacağım.

O bizim mavimizi, bizim masumiyetimizi kirletmeye lekelemeye hakkı yok.

Dünya Mavisi #Wattys2019 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin