4.kapitola

2 1 0
                                    


O 5 rokov neskôr

Miranda dnes ide prvý raz do školy. Má šesť rokov a idem tam prvý raz s ňou len ja lebo Wesley má koncert. Veľmi chcel isť aj on, ale manažer povedal, že majú koncert.

Mirande sa v škole pačilo. Celú cestu domov mi hovorila, že si zajtra nájde kamarátov.
Zabočila som do ulice kde sme mali dom a zhrozila som sa. Náš dom bol v plameňoch. Miranda začala v momente plakať. Ja som ju utišovala, že všetko bude v poriadku. Stála som pred domom a zavolala najprv hasičov a potom Weslymu.
Weslymu zvonil mobil, ale nezdvihal mi ho. Hlavou sa mi honilo:" Má koncert Nicka upokoj sa má mobil v šatni nepočuje ho".

Hasiči prišli a jeden sa postaral o mňa a o Mirandu. Ujistil nás, že zistia čo spôsobilo požiar a kedže nám ostalo len to čo máme na sebe povedal, že nám finančne pomôže a zoženie nám aj dom.

Po 3 hodinách sa podarilo dom uhasiť. Povedali, že  dom bol podpalený úmyselné. Kto by mohol podpaliť dom? Veď nepriateľov nemám. Musím na to prisť a vyžiadať si od neho odškodné. Wesley ten dom pre nás staval 2 roky  a jeho dvojročná práca je v popole do 3 hodín.

Keď Wesley prišiel s koncertu všetko som mu povedala a prespali sme v hoteli. Keď sme Mirandu odviezli do školy vrátili sme sa tam kde ešte včera ráno stál náš dom. Rozhodli sme sa ho preskumať či sa niečo zachránilo alebo všetko pohltili plamene.

Všade bol len popol a spomienky. Postavila som sa do stredu obývačky a povedala si v duchu spomieku: " Tu Miranda urobila svoje prvé kroky." Prešli sme do našej spálne. Jedine čo sa zachránilo boli moje poklady v krabičke pod posteľov.

Vytiahla som obhoranu krabičku s pod postele a otvorila ju. Boli v nej náušnice po mojej pra babke, album zo svadby, album s dovolenky a veľa ďalších albumov a veci, na ktorých mi záležalo a nechcela o ne nikdy prisť. Moje poklady boli v poriadku. Zobrala som krabičku a išla za Wesleym. Ukázala som mu ju a všetky veci s krabičky sme poprekladali do inej. Krabicu sme nechali v chodbe a išli preskumať zvyšok domu.

Mirandina detská izba bola len mierne obhoraná. Bola jediná izba v tomto dome, ktorá ostala takmer nedotknutá. Všetky veci sme jej poukladali do krabic. Keď sme vložili do krabice poslednú Mirandinu vec Wesley odniesol krabice do auta. Ja som ešte preskumala znova dom a ešte našla príbore a ďalšie veci, ktoré nám boli vzácne a ostali v celku a použiteľne.
Keď boli všetky krabice v aute ešte raz som sa pozrela na náš dom a sadla si do auta.
                     
V hoteli sme vyložili všetky krabice. Celý náš dom bol zloženi v 7 krabiciach a s toho bolo 5 len Mirandynch. Aspoň nej ostali všetky hračky a veci.

Oprášené príbehy Where stories live. Discover now