Emma Frost ❄️

40 7 5
                                    

Zpráva o střelbě v baru se městem roznedla rychlostí kulky, avšak navštěvovanost baru to nijak neohrozilo. Případ o pachateli ihned převzala místní policie přesněji řečeno Severus s Chloe.

Utekl už alespoň týden, ale stále nebylo jasné, kdo to mohl udělat. Za to Luciferova rána se hojila jako nic, proto se doktor rozhodl propustit ho domů.

Den v baru byl už od rána poměrně klidný. Ranní směnu získala Roni tentokrát s Elsou. Blížilo se pomalu k poledni, takže nebylo divu, že zákazníků bylo opravdu málo.

Když není skoro co dělat, posadí se Roni na linku a pohlédne na Elsu. "Dlouho jsme si nepokecaly co?"

El zvedne oči od skleničky, kterou leští tak pečlivě, div že v ní nevydře díru. "O čem si chceš povídat?"

"V každým případě bych nejdřív začala takhle, vím, že od tý doby co přišel Luc, trávím s vámi méně času, za což bych se chtěla omluvit a třeba něco podni-" Ronin hlas však přeruší rozražení dveří do kterých nevrazí nikdo jiný, než sám Lucifer. Úsměv má až od ucha k uchu. Roni prouze protočí očima a pohlédne na El, "a je to tu zas." Sleze z baru a postaví se na vlastní nohy, jen aby se mohla ušklíbnout na svého bratra.

"Tak jsem se vám vrátil! Zdravej, živej Lucifer Morningstar," výkřikne do baru, až se na něj nechápavé tváře lidí začnou otáčet.

"O tom zdraví teda silně pochybuju," ztlumí trochu Roni.

"Rád tě zase vidím sestřičko," posadí se u baru, "i tebe Emmo Frost," usměje se na El. Ta se pouze zamračí a pohlédne sama na sebe, až teď si uvědomí, že je celá v bílém.

"Už se tu po tobě ptala Chloe."

"Ooh, jakéto potěšení, že by měla zájem o další..."

"Ne, bylo to kvůli tý střelbě, blbe" vratí se zase ta stará Roni. "Chce si tě vyslechnout jestli sis něčeho nevšiml, jelikož já to úplně nestihla."

"Moc jsem toho nepostřehl, ale i tak si s ní rád popovídám." Roni se pouze plácne přes čelo. "A rovnou ji pozvu na jízdu."

"Ty vole, strč si ty svoje úchylárny někam, protože my jsme tady slušný lidi, který tvoje soukromý aktivity nezajímaj," Roni se otočí na El. Když si všimne, že ji pozoruje, pouze pokrčí rameny a dál se věnuje leštění skleniček.

Lucifer se pouze usměje, "to není žádná soukromá aktivita," Roni po něm hodí znechucený pohled, "a ani úchylná." Jeho sestra stále nechápe, o čem to tu mluví. "Protože zítra večer vás zvu," pohlédne na obě dvě, "na 'reborn Lucifer' neboli oslavu toho, že jsem přežil."

Roni nadzvedne obočí, "to zní jako velká kravina."

"Není. Zítra necháme bar na jeden den zavřený, protože v 19:00 se všichni sejdeme v novém baru na konci města, (žádná propagace to není, Morningstar bude vždycky nejlepší), jen si potřebujete dát voraz tak přitom rovnou oslavíme moje znozrozeniny. Můžete pozvat své nejbližší a rozjedem to ve velkym, co říkáte?! "

"Nezní to jako úplně nejhorší nápad ne?!" opře se El o bar hned vedle Roni.

"Fajn, jednou se to možná přežít dá no."

Luc s radostným úsměvem tleskne rukama a hned se vydává pryč z baru, "tak já to jdu rovnou oznámit Chloe a může mě teda vyslechnout, když bude chtít ."

Obě dvě byly hned šťastnější, když se ho na chvíli zbavili.

"Chtěla si něco podniknout ne?" řekne El.

"Co?" otočí se na ni Roni.

"No předtím si chtěla říct, že bys ráda něco podnikla ne?"

"No jo, ale úplně takhle jsem to nemyslela."

"Neboj, nebude to tak zlý," poplácá ji po zádech El. "Je to jen pro nejbližší a on je tu jen pár dní."

"No právě."

New ₩orld ×Kde žijí příběhy. Začni objevovat