Noluyo lan!?

33 10 9
                                    

Yürüyen egonun ablası olanları anlatınca bende oğlana sinirlenmiştim
, birçok kez kavga etmişler çünkü oğlan laf atıp duruyormuş, bazı yerlerde egonun ablasını rezil ediyormuş.Hadi bunlar hafifte,son söyledikleri yüzünden sinir katsayılarım ayaklanmıştı resmen.
Bu oğlan yüzünden karakolluk olmuşlar.Hemde 17 kez.Birde suçları olmamasına rağmen neler çekmişler.
Sırf oğlan bunları sinir etmek için kaç kez olmayan şeylerle suçlayıp polisi aramış.Hatta oğlan bir seferinde birkaç kişiye para verip dayak yemiş gibi polise gitmelerini ve bizim egoluçocuğu ihbar etmelerini istemiş.
Bu yüzden de 3 ay cezaevinde kalması gerekmiş.

Bu nasıl bir nefrettir ya.Gerizekalı resmen bir ablayla kardeşinin hayatını zehir etmiş.
P:Yemin ederim onu gördüğüm yerde parçalayacak ve parçalarını hayvanlara yem edeceğim!

+Tamam sakin ol! Biz alıştık artık.
P:Babasının bunlardan haberi varmı?
-Hiç sanmıyorum.Babasından it gibi korkar o köpek!
Haklıydı.Ben bile kendi gözlerimle görmüştüm.O zaman bende herşeyi babasına anlatırdım.
P:Babasına anlatsak?
+Sonra düşünürüz, boşverin şimdi bu konuyu da yatalım artık.Poppy biz birlikte yatalımmı? Hatta film izleyelim!
P:Bence gerek yok.Ben yorgunum hem.
+Off tamam uyuyalım.

Birlikte onun odasına gittik.Dolaba ilerleyip biraz karıştırdı ve kafama birşeyler fırlattı.Kafamdakileri elime alıp bakınca mor bir pijama takımı olduğunu gördüm.
+Banyoda giyebilirsin.
Başıyla odanın solundaki kapıyı işaret edince elimdeki pijamalarla kapıya ilerleyip içeri girdim.Küçük, mavi tonlarına bürünmüş bir banyo karşıladı beni.Sol köşede bir duşakabin vardı ve sağımdada lavabo
duruyordu.Hızlıca üstümü değiştirip çıkardığım kıyafetleri katladım ve tekrar odaya geçtim.
Kızın yatağı çift kişilik olduğundan kolayca sığmıştık.Gözlerim benden habersiz kapanmaya başlayınca kendimi uykuya teslim ettim.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
-ABLAA! ARKADAŞLARIN KAPIDA SENİ BEKLİYORLAR!!
Noluyo lan!?
Birden yerimden doğrulunca ayaklıego kahkahayı bastı.
-Benim amacım ablamı uyandırmaktı,
üzgünüm.

Hı hı çok üzgünsün, o yüzden sırıtıyorsun zaten.Salak.

-Kalkmışken kahvaltıyı hazırla bari.

Kafamın altındaki yastığı alıp kafasına atınca panikle koşarak odadan çıktı.
Sağıma dönüp ablasına bakınca yastığı sarmalamış yattığını gördüm.Çok komik duruyordu.Fırsat bu fırsat.Telefonumu yatağın kenarından alıp fotoğrafını çektim.Telefonu kenardaki çekmecenin üzerine koyup,
Kıza tekrar döndüm.Yanına oturup omzunu sarstım.Tam seslenecektimki ona nasıl seslenmem gerektiğini bilmediğimi anladım.Biraz düşününce onun bana bir kardeş gibi davrandığını farkettim ve ona en samimi şeklimde seslendim.
P:Ablaa!
Dudaklarında bir gülümseme oluştu.
+Efendim kardeşim?
Benimde yüzümde bir tebessüm oluşunca ister istemez bir ablam olduğunu hissettim.Doğrusu...bu iyi gelmişti ve beni mutlu etmişti.

P:Abla kalk artık arkadaşların kapıda!
+ne?
Birden gözlerini ayırıp ayağa fırlayınca korkudan bende ayağa fırladım.
+Eyvahh! Cidden geliceklerini unutmuşum! Oysa daha dün konuşmuştum.Ofnekadar unutkanım!
P:Tamam sakin ol,hemen hazırlan ben onları oyalarım!
Daha nasıl yapacağımı ben de bilmiyordum ama becerirdim bir şekilde.Yani sanırım.
Aniden bana sarılınca neye uğradığımı şaşırdım.
+Ablasını nasılda korurmuş! Oyy kardeşlerin birtanesi!
Derken yanaklarımı sıkıyor-pardon koparmaya çalışıyordu.
Kollarından kurtulup odadan çıktım.
Dış kapıyı sonunda bulunca derin bir nefes alıp kapıyı açtım.Kapının bir iki adım ilerisinde 5 kişi vardı.2 kız 3 erkek.Oha.Ben bir iki kişi bekliyordum.
P:Merhaba!
<Merhaba, şey...acaba sen kimsin?
+O benim yeni kardeşim!
Kızın lafını bölen tabiki ablam dı.Of ona abla demek garip hissettiriyor.Ama aynı zaman da hoşuma da gitmiyor değil.
<Tamam artık gidebiliriz.Filme geç kalıcazda.
+Peki.
Bana dönüp gülümsedi.
+Benim hayvana sahip çık!
-ABLA YA!
İçerden böğüren hayvana hepimiz gülmüştük.
+Velede bak birde bizi dinliyormuş!
-Ne alakası var acaba!?
+Hadi oradan! Konuştukça batıyor!
Poppy sen içeri geç.Acil birşey olursa beni ararsın.Yada hayvan saldırısına uğrarsan.Anladın sen,görüşürüz!

YARDIM ETMEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin