Masaldan
Elifle eve gelmiştik .
Bugün kuzey yanıma gelip ölecem dedi şaka mıydı bu anlamadım
belki onu affetmem için yine yalan söylüyordu ama gözleri gerçekleri söylüyordu ama ben inanmıyorum olamaz böyle bişey kuzey neden ölsün ki neden
hasta mı diyemeden edemedim ama değil ya da öyle olmasını istediğim için inanmıyorum .
Ben birini daha kaybetmeyi göze alamam hele ki kuzeyi asla.
Bana çok büyük acılar yaşattı ama onu deli gibi seviyorum belki affedemiyorum ama o olmazsa da ben yasayamam .
Odada yatakta uzanmış yine gözyaşları içinde boguluyordum
Kimse bu kadarını haketmiyor bunca acı çok fazla tam bitti derken hayatımı devam edecem derken yine karşıma engeller çıkıyor aşacam diyorum yapmaya çalışıyorum ama her defasında enkazın altında kalıyorum çok yoruldum halim kalmadı yasamaya mecalim kalmadı en çok da kalbim yorgun düştü."Masal "dedi elif
o an kendime geldim ama konuşmadım"canım bak bana "dedi elif.
Yattığım yerden kalkıp oturur pozisyonuna geldim öylece bomboş duvara baktım."yapma böyle kuzey yalan söylüyor biliyorsun".
"bilmiyorum"dedim
"bence senin onu affetmen için öyle dedi"
"yalan değil elif"dedim
"nasıl "
"gördüm gözleri gerçekleri söylüyordu "
"Hayır öyle deme güven bana yalan bu"
"Değil"dedim
"off be kızım "
"affetmeyecem onu
bana ölürsem affet dedi yapmicam ona bisey olursa affetmem onu""hala mi masal hala mı çocuk ölecem dedi sen affetmem diyorsun"
"elif sen olsan yapabilir misin"
"bilmiyorum ama ne olursa olsun yanında olurdum"
"yapma elif aynı şeyleri yaşasaydın böyle konusmazdin"
"haklı olabilirsin ama karşıma geçip ölecem dese yanında olurdum sen böyle biri değilsin masal sen sevdiğinin yanında olan birisin "
Dedi .
Anlamiyordu beni
elifin şu an yanımda olmasına ihtiyacım var neden yanımda olmak yerine kuzeyi savunuyor ."masal bak canım neler çektiğini görüyorum kuzeyi nasıl özlediğini onsuz nasıl uzuldugunu görüyorum ben sadece kendini böylesine yipratmana acı cekmene dayanamıyorum gözümün önünde eriyip gidiyorsun ve seni toplayacak tek kişi kuzey ona ihtiyacın olduğunu görüyorum şans ver ona birlikte herşeyin üstesinden geleceksiniz ben inanıyorum"
"yapamam elif yapamam onu her gördüğümde bana yaşattığı şey aklıma geliyor unutamıyorum ben yanında olmak istemedigimi mi düşünüyorsun hayır tam tersine şu an ondan başka kimseyi istemiyorum ama bilmiyorum bir türlü ona karşı bir adım atamiyorum zamana birakacam dedim affederim dedim gördün sen bugün kuzey yanıma gelip bana ölecem dedi ne yapmamı bekliyorsun "
"peki ne yapmayı düşünüyorsun"
"hiçbir şey ama ona bişey olsa brn dayanamam ve dediğim gibi. Beni yalnız bırakıp giderse de affetmem"
"off masal "deyip yatağa geçip uzandı bende öylece duvara baktım
"Masal"
"efendim "dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💔Kalp Ağrım💔 (Tamamlandı)
Teen Fiction💙mahvedersen 👈mahvolursun👉💔 Hani bazen konuşmak istersin konusamazsin feryat figan bağırmak istersin yapamazsın sanki bir el boğazını tutmuşcasına seni konusturmamaya yeminlidir ama sen yine de her şeye rağmen denersin sesini birilerine duyu...