ပထမရက္ .....
Jongin ဒီေန႔မနက္ အရင္ေန႔မ်ားထက္ေစာႏိုးကာ ေက်ာင္းသြားရန္ ျပင္ဆင္ထားေလသည္ ေအာက္ထက္ ဆင္းလာေတာ့ Omma နဲ႔ Appa က အေစာႀကီးႏိုးေနေလသည္ jonginလဲ စာမြဲအလြတ္တစ္လံုးမွာဝင္ထိုင္လိုက္တယ္...
Mr.kim >> ေမာနင္းးး သား ဒီေန႔အေစာႀကီးႏိုးေနပါလား
Jongin >> ဟုတ္ ဒီေန႔ ေက်ာင္းသြားဖို႔ အေစာႀကီးထလားတာပါ ..
Mr.kim >> အင္းပါ ေနေရာ ေသခ်ာေကာင္းပါၿပီးေနာ္
Jongin >> ဟုတ္ ေကာင္းေနပါၿပီး မပူပါနဲ႔ Appa ...
Mr.kim >> ေကာင္းပါၿပီးဗ်ာ ...
Jongin Appa ကို စိတ္မပူဖို႔ မွာတမ္းေႁခြေနရင္မွာ မီးဖိုးေခ်ာင္းကေန မနက္စာေတြကိုင္ကာ ထြက္လာတဲ့ Omma က Jongin ကို ျမင္ေတာ့ အျပံဳးတစ္ခုျဖင့္ မနက္စာတြ လာခ်ေပးတယ္...
Mrs.kim >> သား Jongin ေနေကာင္းေပ်ာက္ၿပီးလား
Jongin >> ဟုတ္ Omma ...
Mrs.kim >> ဒီေန႔ ေက်ာင္းသြားေတာ့မွာလား
Jongin >> ဟုတ္ ...
Mrs.kim >> ဒါဆို ေဆးေတြ ယူသြားအံုးေနာ္ စာသင္ခ်ိန္ၿပီးတာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းျပန္လာေနာ္ ၿပီးေတာ့ ....
စကားခဏရပ္သြားတဲ့ Omma ေၾကာင့္ Jongin စားေနတာကို ရပ္ကာ Omma ကိုၾကည့္မိေတာ့ မ်က္ႏွာပ်က္ေနေလသည္...
Mrs.kim >> သား ကိုယ္ကိုကိုယ္ပိုဂရုစုိက္ရမယ္ေနာ္ Omma မွာ သားေလးတစ္ေယာက္ပဲရွိတာပါ ..
Jongin >> Omma သား ကေလးမဟုတ္ေတာ့ပါဘူး သားဂရုစိုက္တတ္ပါတယ္ ေက်းဇူးပါ Omma Appa သားကို မၿငိဳ ျငင္ခဲ့လို႔ ...
Jongin Appa နဲ႔ Omma အလယ္ကိုသြားကာ ဖက္ထားလိုက္တယ္ Appa နဲ႔ Omma ကလည္း ျပန္ဖက္တြယ္လာေလသည္ ...
Mrs.kim >> အင္းပါ သား ေက်ာင္းေနာက္က်ေနမယ္ သြားေတာ့ေနာ္
Jongin >> ဟုတ္ ..
Jongin Appa နဲ႔ Omma ကို အနမ္းတစ္ပြင့္စီေႁခြကာ ေက်ာင္းသြားရန္ထြက္လာလိုက္ေလသည္ ....
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jongin ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ လူေတြ နည္းနည္းတာ ေရာက္ေသးသည္ ဒီေန႔ Jongin တက္ႂကြေနသည္ အေၾကာင္းမွာ အမည္မသိလူႀကီးအား ဒီေန႔က စၿပီး ရွာေဖြေတာ္ဖြင့္ရေတာ့မယ္ အဲ့ဒါေၾကာင့္ Jongin အေစာႀကီးထေနျခင္းပါ လူႀကီးက ႏွင္းဆီပန္းေတြနဲ႔ လမ္းညြန္မွာဆိုေတာ့ မၾကာခင္ Jongin ေတြ႕ႏိုင္တယ္ ... 😎
Jongin မ်က္မွန္ေလးကို တစ္ခ်က္ပင့္ကာ ေက်ာင္းဝင္ထဲကို ဝင္လာလိုက္တယ္ အရင္ဆံုး Canteen ရွိရာကို ဦးတည္သြားေလသည္ ဒီအခ်ိန္ဆို Chanyeol တို႔ မေရာက္ေသးဘူးဆိုတာ Jongin သိေနတယ္ အဲ့ဒါေၾကာင့္ Canteen က စ ရွာရန္ထြက္လာသည္...
Jongin Canteen အေရွ႕ေရာက္ေတာ့ ဟိုၾကည့္ ဒီၾကည့္ လုပ္ေနရင္ စာပြဲ ေထာင့္ဆံုးဝိုင္းကို အၾကည့္ေရာက္သြားတယ္ လူတစ္ေယာက္ ေခါင္းေမာက္ၿပီး အိပ္ေနတယ္ ေသခ်ာတယ္ ထိုသူ Chanyeol ပင္ အထင္တာေပၚေနတဲ့ နားရြက္ ကားကားေလးေတြက chanyeol မွန္သိသာေစသည္...
YOU ARE READING
ဘဲရုပ္ဆိုးေလး ရဲ႕ ေရႊမင္းသား
Fanfictionဘဲရုပ္ဆိုးေလး ရဲ႕ ေရႊမင္းသား ( Dika yaoi ) သတိေပးခ်က္။ ။ ဤ Fic သည္ + မပါေသာ Fic ျဖစ္သည္။