ölümden dönüş yoktur

26 2 0
                                    

strong suit aslıyı gözüne kesdirmişti aslı onun hoşuna gidiyordu aslıyı tavlamak istiyordu aslı yanlız dolaştığında onu izliyordu bir gece aslıyı izlerken yolunu kesti.

strong suit: nasıl giyo güzellik.

aslı: sen beni nasıl buldun.

strong suit:seni takip ettim.

aslı: seni pis sapık neden beni takip ediyorsun.

strong suit:seni seviyorumda ondan.

aslı: bana ne seni sevmiyorum bırak peşimi.

strong suit:bırakmassım naparsın.

aslı tabancalarını çeker ve strong suite ateş eder ama strong suit yerinden kıpırdamaz aslının mermileri bitince silahları elinden alır ve kırar sonra asıyı havaya kaldırır ve sonra şöyle der zor yoldan yapıcaz demekki sonra aslının elbiselerini teker teker çıkarır sonra aslıyı yatırır ve üzerine yatar sonra aslıyı  ***** yani tecavü eder sonra yere fırlatıp gider o sırada umut onları görür ve aslının yanına gider aslı acı içinde kıvranır.

aslı:llütfen bbana yyardım et.

umut: aslı bende her yerde seni arıyordum çünkü vakit geldi.

aslı: nne vakti geldi.

umut.ölüm vakti aslı seni artık sevmiyorum fırsatın varken kaçıcaktın.

aslı: uumut lütfen bunu bana yapma seni seviyorum umut lütfen.

umut: ben artık eski acınası umut diğilim ben artık ölüm umuduyum.

aslı: hayır hayır hayır umut kendini bırakma gerçekte kim olduğunu unutma.

umut: ben kim olduğumu örendim ben ölüm umuduyum ve kimse bunu deyiştiremez.

aslı: bunun yüzündenmi bana zorla yaptı ona gücüm ve sözü kesilir.

umut çok konuştuk artık yeter death to go aslı der ve kılıcını aslının kafasına saplar sonra ordan gider bir çatıda oturmuş içgisini yudumlarken birden strong suit gelir ve şöyle der.

strong suit: hadi kalk uykucu seninle bir el dövüşek bakalım.

umut: sende kimsin.

 strong suit: sevgilini ***** kişi benim adım strong suit ve the land suit'in oğluyum.

umut: peki bunu sen istedin.

umut onun da zeus olduğunu bildiği için önlemini aldı bir elinde kılıcı diyer elindede tabancası vardıumut tabancasını çekip strong suite dorulttu strong suit hiçbirşey yapmadan güldü umutta sonra umut ateş etti ve strong suit'in kolu koptu strong suit telaşa kapıldı umuta doru koşmaya başladı umut strong suit'in bacaklarına ateş etti ve strong suit yere düştü sonra umut strong suit'i tutup binadan uzağa fırlattı bunu sadece ondan kurtulmak için yapmıştı çünkü onunla uraşamazdı sonra ordan uzaklaştı.

ÖLÜM UMUDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin