#62

2.7K 143 11
                                    

Nicholas.

,,Si spokojný!?" pýtal som sa otca nedočkavo po pustení nahrávky telefonátu s Grace.

,,Nezvyšuj na mňa hlas, som tvoj otec!" buchol päsťou po stole.

,,Nehraj sa tu teraz na niečo, čo nie si" povedal som si pre seba, no myslím, že ma aj tak počul.

,,Toto všetko robím iba pre tvoje dobro! Ani si nevieš predstaviť z akých sračiek ťa musím teraz vysekávať. Celé si si to posral sám! Keby si sa vtedy nenarodil tak-!"

,,Čo si to, kurva, povedal!?" znehybnel som.

Stál som tam ako obarený a môj 'otec' tam stál so mnou.

Zrejme si neuvedomil, čo povedal, až kým to vlastne nevyšlo z jeho úst.

,,J-ja... Nemyslel s-som to tak, ono..." začal koktať a mne už dochádzala trpezlivosť.

,,Toto aspoň dokazuje to, aký na hovno človek si. Nikdy si nebol a nebudeš môj otec, áno je pravda, že v rodnom liste budem mať stále tvoje meno a v žilách mi bude kolovať tvoja krv. Nie som nato hrdý, ale som, kto som a stal som sa týmto človekom bez tvojej pomoci a je mi jedno či si to chcel povedať alebo to bolo omylom. Je mi to skurvene jedno a končím s tebou!" dokončil som svoj monológ až som zalapal po dychu.

,,V mojej prítomnosti nadávať nebudeš! A aby si vedel, už si skončil aj tak!" jeho nálada sa menila zo sekundy na sekun-

Moment, čo to!?

,,Ty ma vyhadzuješ?" nechápal som.

,,Nie. Splnil si poslednú úlohu" hovoril už s pokojným hlasom.

,,Moja posledná úloha bola rozísť sa s Grace? Toto nemôžeš myslieť vážne!" opäť som cítil ako mi adrenalín stúpa do žíl.

,,Správny muž nemôže mať žiadne slabiny!" opäť buchol päsťou po stole.

,,Jebem ti slabiny! Čo si o sebe myslíš!? Že si Boh a rozhoduješ o všetkom, čo sa udeje!? Toto je choré!" chytil som sa za hlavu a začal chodiť po miestnosti zo strany na stranu.

,,Robím to pre tvoje dobro!" hovoril to ako samozrejmosť.

,,Preto si sa s mamou ani nedokázal rozviesť? Preto si od nej iba bezočivo a zbabelo utiekol?" tentokrát som zastavil a pozrel sa mu priamo do očí nedočkavo čakajúc na jeho odpoveď.

,,O tomto ty nič nevieš" šepol.

,,Áno, ty si myslíš len ty. Moja mama mi všetko povedala a viem toho viac než dosť. Vážne si myslíš, že neviem o tvojich podvodoch? Krádežiach? O tom ako si mamu počas celého manželstva podvádzal? Mám pokračovať!?" vzdychol som si a čakal na jeho reakciu.

Ostal tam sedieť ako obarený a pozoroval ma ako kráčam preč.

Vošiel som do izby, v rýchlosti som si pohádzal všetky veci do tašky vyšiel som z budovy.

Už to bezcitné monštrum nechcem v živote vidieť a nie to ešte s ním spolupracovať.

Čo si o sebe vôbec myslí!?

To, k čomu ma donútil a kvôli čomu už nemám svoju Grace mu už nikdy neodpustím.

Nie žeby som mu plánoval niekedy odpustiť.

Cestou k autu som si vybral kľúče zo zadného vrecka mojich nohavíc a zastavil sa priamo pred ním.

V odraze som nespoznal samého seba.

Krvavé kruhy pod očami, vlasy už o pár centimetrov dlhšie a začínajúce narastajúce strnisko na brade.

Ešte hodnú chvíľu som iba takto stál a pozoroval, čo sa zo mňa stalo.

Čo všetko som musel obetovať a stratiť len aby som sa mohol vrátiť domov.

Mám ja vlastne ešte domov?

Kto ma tam bude čakať?

Dobre predsa viem, kto ma tam čakať nebude...

Mojej mame som sľúbil, že s týmto prestanem a aha, kde som teraz.

Svojej sestre som povedal, že som sa takým človekom už znova nestanem a aha, kto som teraz.

Grace som zlomil srdce a povedal jej, že ju ľúbim a aha, čo som povedal teraz.

~~~~~~

Posledné časti. ❤️

Sassy and classyWhere stories live. Discover now