2.7

13.5K 743 274
                                    

İyi okumalar.
___

"Selam gençler." Sıraya oturan Efe'ye döndüğümde suratının halini görmem ile endişeyle yanına koşmam bir olmuştu. "Ne oldu sana böyle?" Elimle hafifçe çenesini kavrayarak yüzünü incelediğimde elini elimin üzerine koyarak yavaşça indirdi. "Önemli bir şey değil." Hayalet gülerek kitaplarını çıkardı çantasından. "Demir'den dayak yedi." Gözlerimi açabildiğim kadar açarak doğruldum. "Biriniz ne olduğunu anlatabilir mi?"

"Demir dün beni çağırdı akşam, seninle konuştuğum için tehdit edip üzerime yürüdü. Uzak durmayacağımı söylediğimde ise saldırdı." İstemsizce yumruğumu sıkarken dudağımı ısırdım. Nasıl cesaret edebilirdi? Kim olarak karışabilirdi benim hayatıma? Benim yüzümden birilerine zarar veremezdi.

O bana karışamazdı, karışacak son kişiydi. Seviyor diye kafasına göre hareket edemezdi. Sınıftan çıkarak Demir'in sınıfına doğru yürümeye başladım. Arkamdan seslenen Hayalet ve Efe'ye cevap verme gereği duymadan hızlandım. Sınıfın önüne geldiğimde beklemeden kapıyı açarak içeri girdim. "Demir nerede?" Demir'in her zaman ki gibi yanından ayrılmayan kız ayağa kalktı. "Neden?" Sana ne? Biraz daha bana doğru yaklaştığında sırıttım.
"Seni ne ilgilendirir?" Herkesin dizi izler gibi bizi izlediğini görünce kaşlarımı çattım. Ne vardı izlenecek? Niye bu kadar meraklılardı?
"Ne bakıyorsunuz? Soruma cevap versenize!" Neden bu kadar sinirlendiğimi bilmiyorum ama kimseye benim yüzümden zarar veremezdi ve hayatıma karışamazdı. Kimseyi tehditte edemezdi! "Bugün okula gelmedi, yani ben görmedim." Sınıftan çıkarken Demir'i arayıp telefonu kulağıma yasladım.

Uzun bir çalıştan sonra açmadığında bir daha aradığım da tekrar o sinir bozucu ses duydum."Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor..." bu sefer mesajlarımıza girip yazmaya başladım.

___
Defne: Sana benim hayatıma karışma hakkını kim veriyor?

Defne: Sen kim olarak Efe'yi dövebiliyorsun?

Defne: Nasıl yaparsın ya bunu?

Defne: Çocuğun suratının hâlini gördün mü?

Defne: Benden ve arkadaşlarımdan uzak dur.

Demir çevrimiçi.

Demir: Aramışsın ama açamadım, hastanedeydim.

Demir: Kusura bakma.

Demir: Olayın aslını bilmiyorsun, dinle öyle yorum yap.

Defne: Mdngksjlgnsmjf

Defne: Biliyorum, anlattı Efe.

Demir: Bir şey bildiğin yok!

Demir: Yalan söylüyor.

Defne: Yalan söylemediği yüzünün aldığı şekilden belli değil mi?

Demir: Ya öyle olmadı, Defne dinle bir anlatayım.

Demir: Öyle karar ver.

Defne: Akşam onu oraya çağırdın mı?

Demir: Evet ama

Defne: Yüzünde ki yaraların sebebi sen misin?

Demir: Evet ama bir beklesene bir olanı anlatayım.

Defne: Gerek yok.

Defne: Olan belli.

Defne: Uzak dur benden ve arkadaşlarımdan.

Demir: Başkası ile konuşsan ses çıkarmam ama Efe olunca iş değişiyor.

Demir: O iyi birisi değil Defne.

Demir: Sana zarar verir.

Defne: Kıskanıyorsun hepsi bu.

Demir: Hayır bu başka.

Defne: Bitti mi?

Demir: Hayır!

Defne: Tamam, görüşürüz.

Demir engellendi.

___
Defne niye 360 derece döndü??

Hangimiz Anonim - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin