22.07.2016
Zabranjeno poljeMesto na kom su se Densel i njegov odred nalazili se nazivalo ,,Zabranjeno polje". Razlog je bio jednostavan. U tom predelu su se nalazila bića koja su jako smrtonosna i čudna. To su demoni koji su nekada bili samo obični vampiri. Dosta su moćniji od prirodnih demona i vrlo su inteligentni.
Tamo je vladao demon koga su zvali: ,,Brutal"
Smatra se da je izašao iz vulkana koji je sadržao radioaktivne supstance. Imao je jedno ogromno oko koje se prostiralo po celom njegovom licu, dva para ruku i ogroman mač od lave.-----------------------------------------------------------
Hodali su polako ne prizivajući svoja oružija. Njihova misija je bila da pronađu ,,kamen sedmog anđela" i odnesu ga u selo kako bi bilo na sigurnom. Demoni su krali energiju iz tog kamena i činili ga sve slabijim.
Anđeli su jako često bacali gromove na to polje ali se ništa nije promenilo.
- Neka nas Arhangel čuva, braćo! - uzviknuo je vođa tima nakon čega su ostali ponovili tu rečenicu.-----------------------------------------------------------
Imali su osećaj kao da ih neko posmatra. Demoni su bili sakriveni svuda oko njih i čekali pravu priliku.
Kada su stigli do polovine svog puta, ugledali su prvog koji ih je posmatrao u tami.
Iako je bio žgoljav i ličio na čačkalicu, njegova brzina je bila neverovatna. Sam je uspeo da obori dva ratnika i raskomada ih golim rukama.
Već kod prvog demona nastala je borba za život. Od desetorice ratnika, ostalo ih je osmorica. Densel ga je gađao munjama i nekako uspeo da ga pogodi u nogu. Pao je i krenuo da urla.
- Sada, dovrši ga! - naredio je vođa ratnika Denselu nakon čega je zario oba mača u stomak demona, a zatim ih naelektrisao i živog ga spalio.-----------------------------------------------------------
Dvojica raskomadanih ratnika bili su zakopani na mestu gde su i poginuli. Njihova tela su se pretvorila u pepeo. Ostali su se poklonili, pomolili se za njihove duše i nastavili dalje nakon nekog vremena.
Vampiri su imali veliko poštovanje prema mrtvima i uvek su se sećali svih najlepših trenutaka koje su provodili sa tom osobom.
Na sahranama se pojavljivalo dosta vampira i svi su nosili maske ratnika.-----------------------------------------------------------
Odjednom, pljusak je obuhvatio čitavo polje, a munje su gađale svaku građevinu i svako drvo koje se tamo nalazilo. Ratnici su potrčali jedva izbegavajući munje. Oko njih se sve rušilo, a užasna energija koja je dopirala iz nepoznatog pravca je sve više rasla.
- Budite spremni, Brutal je probuđen! - upozorio je vođa, nakon čega su se svi naglo zaustavili, spremni za napad.Na stotinak metara od njih se nalazio kamen. Pažljivo su mu se približavali. Brutalov mač je proteleo Denselu na milimetar od glave i pogodio jednog ratnika u čelo, nakon čega je ovaj pao na zemlju, pretvarajući se u pepeo. Iz zemlje je iskočio ogroman demon i uhvatio još četiri ratnika za grkljan. Stiskao je sve jače dok im nije smrskao vratove.
- BEŽITE!! - povikao je vođa nakon čega se mač podigao u vazduh i presekao ga na pola. Ostali su samo Densel i još jedan ratnik koji je potrčao i zgrabio kamen. Brutal je nestao i nastala je mrtva tišina.Densel se skamenio dok je drugi ratnik trčao ka njemu sa kamenom u ruci. Zajedno su stigli na pola puta od izlaza. Bleda i osušena ruka je izbila iz zemlje, uhvatila ratnika koji je nosio kamen i povukla ga sa sobom nazad u zemlju. Bio je živ sahranjen.
- NEE!! - zaurlao je Densel nakon čega mu se Negatinum aktivirao. Pogledao je Brutala, koji je izbio iz zemlje i stajao ispred njega.
Neko vreme su se samo gledali u oči. U jednom trenutku, Brutal se samo okrenuo i otišao. Densel je uočio kamen koji je ispao svom saborcu, poneo ga i vratio se u svoje selo.-----------------------------------------------------------
- Šta se desilo? - upitao je Mejson posmatrajući Densela pravo u oči. Negatinum je još uvek bio aktiviran.
Ispričao mu je sve, a zatim upitao:
- U ime svih poginulih, da li bi bilo moguće da ovo ostane između nas?
- Naravno. To je jako časno od tebe. U ime svih poginulih ratnika u ovoj misiji, proglašavam ovu misiju strogom tajnom.
YOU ARE READING
Uklete Legende
ParanormalPozdrav! Odlučio sam da izmenim 'Vampire without Glory'. Ova knjiga će vas bolje uputiti u priču i otkriti vam tajne koje će vas, nadam se, oduševiti. Uživajte! Leni, običan tinejdžer u svojim najlepšim godinama otkriva tajnu koja će mu izmeniti živ...