Deel 2- Sorry Of Niet?

92 4 0
                                    

*Ring ring ring*  Mijn alarm ging af, oh wat heb ik zoveel hoofdpijn. Marouane komt de kamer binnen. "Yasmina mag ik effe je kam lenen want ik ben mijn kam vergeten bij Appie thuis." Yasmina antwoordt met "Ja nee donder op, moest je maar je kam meenemen." Marouane fluistert "kowed met je izan kam a woeshoem." "WAT ZEI JE NET HE MAROUANE?" Marouane antwoordt met "OKE OKE SORRY MIJ NIET SLAAN" "beter zo" zegt Yasmina. In die tijd dat Yasmina ruzie maakte met Marouane was ze al aangekleed klaar om te vertrekken. Ze at nog heel snel cornflakes van de lidl en ze was loesoe. Yasmina gaat naar de bushalte en zag haar bus komen in de verte. Yasmina rent naar de halte zodat ze haar bus niet mist op de eerste dag. Ze had de bus net nog gehaald en zit zwetend op de bank. "Nu pas komt dit van pas, altijd parfum meenemen in je tas." Ze stapt de bus af om naar school te gaan en ziet de jongen weer die ze gister zag praten met haar broer en Abdoellah (Appie dus). Bilal komt naar Yasmina en zegt "Leuk je weer te zien schoonheid." waar Yasmina op antwoordt met "Dankjewel, ik heb je echt gemist." Yasmina wist zelf niet dat Bilal in staat was om alles te doen want ze waren beste vriendin sinds ze klein waren. Yasmina knuffelt Bilal en gaat naar Nasma en zegt. "HEEEYYY BITCHHHHHH ALLES GOED HOE WAS SPANJE?" Nasma antwoordt met "JAA WAS HEEL LEUK, IK HEB OOK IEMAND LEREN KENNEN GENAAMD MO DIE OOK OP VAKANTIE WAS DAAR, HIJ WOONT IN ROOSENDAAL." Yasmina en Nasma waren zo enthousiast dat ze Esmee vergaten. Esmee zat op de bank in de verte met haar nieuwe vriendje Thiago die uit Brazilië komt. Yasmina zei tegen Nasma van" Ja ik vind dat Esmee nu hayeck jongens playt, vorige week was ze nog met Appie en nu heeft ze iemand anders. " Nasma gaf haar gelijk. De schoolbel ging en iedereen ging naar hun eerste vak, Nasma en Yasmina gingen naar Wiskunde waar Yasmina de." Onbekende ogen" weer zag. Het was tijd voor namen af te roepen en ze hoorde de naam Hamza vallen en zag de jongen zijn hand opsteken. Als eerste kennismaking moesten ze groepen maken, ze mochten zelf kiezen en Yasmina en Nasma waren al een groep maar er moest een iemand bij, en alleen Hamza was over dus roepte ze hem naar hun toe. Het eerste wat Hamza zei was "Heb ik jou al niet eens eerder gezien?" Yasmina antwoordt heel verlegen met "Euhh ja, gister nog ik liet me telefoon vallen en je roepte tegen me aan." Hamza zegt sorry voor wat hij gedaan had en ze gingen elkaar leren kennen.

Niks is wat het lijkt. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu