Bu benim ilk hikâyem ve çok heyecanlıyım.Dedim ki herkes yazabiliyorsa ben neden yazamayayım. Sonuç olarak böyle bir fic çıktı ortaya. Umarım sizlerde beğenirsiniz. Bu arada fic bitti taslaklarda duruyor. Yani bölümler seri olarak gelecek. Neyse iyi okumalar.🤗
.
.
.
."Onlara baksana tam bir şaheser gibiler.Tanrı onları özene bezene yaratmış olmalı"
ve daha birçok şey.
Chanyeol sabahtan beri susmayıp ona en sevdiği grubu anlatan çocuğu dinliyordu.Pardon izliyordu.Konuşurken o kadar sevimliydi ki dediklerine bir türlü odaklanamıyordu.İncecik elleri,konuştukça öne çıkan kırmızı dudakları,sevimli bir köpek yavrusunu andıran gözleri,uzun kirpikleri ve dahası...Chanyeol ona her şeyiyle aşıktı.
Chanyeol..Chanyeol..Chanyeoll!!
Büyük olan karşısında ona seslenen küçüğe tepki olarak sıçradı.
"Beni dinlemiyor musun sen?"
Chanyeol kendini onu öpmemek için zapt ederek cevap konuştu. "A-ah dalmışım."
"Her neyse boşver yarın için bir planın var mı?
"Hayır, y-yok. Neden?"
"Diyorum ki sınavlarda yaklaşıyor birlikte biraz ders mi çalışsak? Hmm.."
Yavru köpek bakışlarını büyük olana gönderirken konuştu. Bu bakışa kimse dayanamazdı. Tıpkı şimdi de olduğu gibi.Chanyeol derin bir iç çekti.
"Tamam,olur. Nerede buluşalım."
"Bize gelirsin. Hem yatıya da kalırsın. Annem uzun zamandır seni özlediğini söylüyordu.
"Tamam o zaman. Şimdi eve gitmem gerek yarın görüşürüz."
"Görüşürüz."
Baekhyun ona son bir kez el salladıktan sonra Chanyeol arkasını döndü ve elini kalbine koydu. Kalbinin bu kadar hızlı atması normal miydi?
Sırıtarak evin yolunu tuttu. Eve girdiğinde annesinin çoktan işten gelmiş olduğunu gördü ve gizlice arkasından yaklaşarak yanağına öpücük kondurdu.
"Benim güzeller güzeli annem akşama neler yapıyor bakalım."
"Eşek sıpası ödümü kopardın.
Bayan Park sahte bir sinirle konuştu.Annesinin tepkisine kahkaha atan Chanyeol genç kadının yanaklarını sıktı.
"Sakin olun Bayan Park sadece şaka yapmak istemiştim."
"Hadi hadi bırak tatavayı da git elini yüzünü yıka ve biraz dinlen ben yemek hazır olduğunda sana seslenirim."
"Tamam annelerin bir tanesi."
Annesini son kez öperek odasına gitti. Okul formasını değiştirdikten sonra yatağına uzandı ve Baekhyun'u düşünmeye başladı.
Ona daha yakın olmak istiyordu. Gözlerinin içine sevgiyle bakabilmek, ona sarılıp sevdiğini söyleyebilmek, istediği zaman elini tutabilmek ve yumuşacık görünen dudaklarından onu öpmek istiyordu.Ama nasıl?
Chanyeol düşündü.. Eğer ona gidip yüzüne karşı pat diye onu sevdiğini söylerse Baekhyun ondan uzaklaşabilirdi. Yavaş yavaş yapmalıydı. En sonunda aklına bir fikir geldi.
Fake hesap açarak ona yavaş yavaş yakınlaşacaktı ve küçüğün ondan hoşlandığından emin olduğu an ona her şeyi açıklayacaktı.
Büyük olan heyecanla yerinde kıpırdandı.Hızlıca eline telefonunu aldı. İlk olarak hesabı açmalıydı. Kendine uygun bir nickname bulduktan sonra hesabı açtı ve Baekhyun'a istek gönderdi.
Yarım saat kadar sonra küçüğün isteğini kabul ettiğini gördü. Elleri hızlıca dm kutusuna giderken heyecanla ilk mesajını attı.
:Xx.hugepcy.xX
Yavrum baban nereli
Nereden bu kaşın gözün temeli
.
.
.
.
.
.
.
Biraz kısa oldu ama acemiliğime verin.Umarım beğenmişsinizdir ve sizden bir ricam fic hakkında bir eksikliğimi görürseniz bunu benimle paylaşmanız.♥️
Bu arada yaz tatiline girdik sonunda.Karneler nasıl?
*Yazarmutlu*
.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Best Friend || Chanbaek [Texting]
FanfictionChanyeol en yakın arkadaşına aşıktı ama bunu onun yüzüne karşı söyleyemezdi. Baekhyunun ondan uzaklaşmasını istemiyordu ve ne yapacağını düşünürken aklına bir fikir geldi. Bir fake hesap açacaktı..