Amikor felépredtem a fejem Scott ölében volt és a markomban szorongadtam valami fémeset. Felültem és kinyújtottam a markomat. A kocsikulcs volt benne.
- Amikor beszáltam a kocsiba, meg nem volt nálam.- mondtam a tárgyra nézve.
- Ez milyen autóhoz tartozhat?- nézett rám Scott.
- Azt hiszem tudom.- mosolyodtam el.- Lyds, légyszi vigyél minket a sulihoz.
- Mi van ott?- nézett rám a tükörbő eperszőke barátnőm.
- Emlékeznetek kell egy fiúra.- jelentettem ki.- Ugye miután a szellem lovasok elvisznek minket, mindenünk eltűnik.
Mindketten bólogattak.
- Kivéve egy tárgy. Valami amihez kötödsz. A sráctól van ott valami. Egy Jeep.- magyaráztam. Amikor megérkeztünk a sulihoz. Egyből a kék Jeephez rohantam. Lydia és Scott követett.- Láttátok már?- kérdeztem.
- Ismerős.- vont vállat a lány.
- Idézzetek fel minden emléket ezzel a járgánnyal kapcsolatban. Koncentráljatok!- próbáltam őket rávezetni.
- Van valami. Pontosabban valaki. Tényleg volt itt egy fiú, de azt nem tudom, hogy ki.- mondta Scott.
- Igen.- helyeselt Lydia.
- Vigyük az autót Derekhez! A többiek is próbáljanak meg emlékezni.- mondtam, aztán halkan hozzátettem.- Vissza kell hoznunk Stilest.
Irtam egy Smst Allisonnak, hogy jöjjenek Deaton rendelőjéhez. Lydianak látomása volt. Egy szót írt le egymás után újra, meg újra: bajkeverő. Az még nem is volt érdekes, hogy mit írt, csak az, hogy írta. Egy név jött ki belőle. Stiles.
- Jó, nézzük meg mink van:- kezdte Scott.- a sheriff feleségének a kocsia, Stiles és egy eltűnt barátunk. Szerintem megkéne kérdezni Stilinskiéket.
***
- ... a Stiles egy régi becenév a családunkban.-mgyarázta Mr. Stiliski.
- Kit hívtak Stilesnak?- kérdezte Lydia.
- Aaz édes apámat.- válaszolta a sheriff.
- És ő most hol van?- tett fel újabb kérdést Malia.
- Egy nyugdíjas otthonban, de megtiltom, hogy elmegyetek hozzá.- nézett ránk szigorúan.
- Tudta, hogy volt egy fia?- jött ki a számon amit már azóta meg akartam kérdezni, hogy beléptünk a házba.
- Volt fiam?!- kerekedtek el a férfi szemei.
- Egy barátunkat elvitték a szellem lovoasok. Az összes nyomunk, egy Jeep, egy név, egy nő aki visszahozta a halott fiát, hogy kitöltse az űrt és valaki hiányzik nekünk.- soroltam.- A nyomok nagyrésze ide vezet. Mivel a Jeep a feleségé volt, a név, Stiles az Ön családjában egy becenév. A barátunk pedig az Ön fia lehetett. Csak egy dolog nem tiszta. A nő, aki visszahozta a fiát.
- Szerintem mennünk kéne.- fogta meg Scott a karomat.
Elköszöntünk, és lementünk Derekhez.
Van egy jó hírem. Mivel vége van a sulinak ezért megpróbálok nektek naponta hozni részt.
FK
YOU ARE READING
Hajsza (Az Árny- farkas 2)Teen Wolf ff.
FanfictionAz Árny- farkas folytatása. Scott McCall falkája normálisan éli minden napjait, addig amég egy nap meg nem jelennek a szellem lovasok és elviszik Stiles. Egyedül Sophi emlékszik az exére... (hupsz... ez egy spoiler volt😶) I. Az Árny farkas II. Hajs...