0.3

25 2 0
                                    

Multi:Can (Çoooooook tatlı değilmiii??)
️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
Araslar'da kalacaktık, hala inanamıyorum. Biz harbiden Araslar'da kalacaktık. Şu an Aras'la bakışıyorduk.

"Acıktım yaa yemek yapçam yemek drdiğim tost yapçam sizdr istiyonuzmu"
İki hayvan da evet dediler. Ve şu anda tost yapıyordum. İçeriye Aras girdi.
"Sarışın yardım edeyyimmi?" demişti.

"O-olur sen tostu yap ben ayran alıp geliyom." demiş ve evden çıkmıştım.

Bakkal yakındı. Karşıya geçmem lazımdı. Ve aniden gelen fren sesi ile ve korna ile yerimde çakılıp kalmıştım. Ve herkesin bağrışma sesleri ile gözlerim kapanmıştı.

Karanlık...
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

Gözlerimi yavaş yavaş açılıyordum. Ama keskin bir korku vardı. Hastanedeydim. Gözlerimi açmaya çalışırken tepemde parlayan ışıkla geri yumdum. Ve tekrar açmaya çalışmadım direkt açtım ama açmaz olaydım. Ağlayan bir aras gördüm. Benimde istemsizce gözlerim dolmuştu.

"Güzelim uyandın. Hepsi benim suçum hepsi benim suçum. Allah belamı versin ki benim yüzümden oldu." dedi Aras.

İçimden acı veren bir şey akmıştı. O beni sevmiyordu. O başkasını seviyordu anonim benle konuşurken öyle demişti...

"Aras senin yüzünden olmadı karşı tarafın dikkatsizliğinden oldu." dedim ama Aras'ın gözleri dolmuştu. Aklıma Can geldi acaba nerdeydi?

"Aras Can nerede?" diye sorduğumda doktorun yanında olduğunu söyledi. Ve 1-2 dakika gibi biraz sonra Can geldi ve yanında doktor onunda gözleri kızarıktı ve sadece Can ile Aras'ı alıyorlardı içeriye tabiiki herkes buradaydı (herkes ten kastım Dolunay, Esin, Baran) ve ben bundan rahatsız oluyordum. Benim yüzümden insanlar hastanenin berbat kokusunu içine çekmek zorunda kalıyordular. Düşüncelerimi bölen doktorun sesi oldu

"Asya Hanım sol bacağınızda kırık var, boynunuzda hafif bir zedelenme var. 1 ay sonra kontrole gelin durumunuz iyiye giderse boyunluktan ve alçıdan kurtulacaksınız eğer durumunuz kötüye giderse hastaneye yatıracağız. İstediğiniz zaman taburcu olabilirsiniz iyi günler."diyip çıkmıştı ve ben daha yeni fark ediyordum alçı ve boyunluğu. Can"Ben çıkış işlemlerini halledeyim." diyip çıktı. Ben ve Aras tekrar baş başa kalmıştık.

"Bende kapının önündeyim." derken kıyafetlerimi yanıma getirip çıkmıştı Aras'da. Bende pek bekletmeden kıyafetlerimi giyindim.
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
(2 GÜN SONRA)

Aras iki gündür yoktu ve Can'a sorduğumda işi olduğunu söyleyip duruyordu. Nereye gitmişti bu çocuk? Acaba iyi miydi? Nerdeydi? Nasıldı? Aklımda fazlakaşan soruları bi kenera ittirip polis'i aradım.

Polis'e haber vermiştik kazayı. Ve sürücüyü arıyorlardı. Polis ile konuştuğumda yine bir haber olmadığını duyunca moralim bozulmuştu.

O sırada Can'ın telefonu çalmıştı:
"***********"
"NE! NERDESİN!"
"*************"
"TAMAM KAPAT GELİYORUM! ASYA'YI DA ALIP GELECEĞİM KAPAT MAL KAFA!
" ********"
" Tamam Dolunay'lara bırakıcam tamam Aras kapat!"demişti. Ne yani Aras!'la mı konuşmuştu? Ne konuşmuştu? Acaba neden Dolunaylar' a bırakılıyordum en iyisi zorluk çıkartmamaktı.
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
Bidahaki bölümde acep neler olacak?

Anonimimiz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin