*4* "Ne, nedělej to, prosím"

53 10 0
                                    

"Zítra je v Praze akce na které budu, jela bys tam se mnou prosím? "

"Dobře. Pojedu, stejně bych se tady sama nudila."

Den akce

Pohled Lucky

Ráno mě vzbudil budík, po chvilce jsem vstala a vzbudila Honzu. Společně jsme šli do kuchyně si udělat snídani. Sedli jsme si ke stolu a začali jíst, ale Honza zase něco začal říkat

"Hele ještě něco ti musím říct." Zpozorněla jsem "Za týden letím na měsíc do Japonska" "Uhm.. Dobře a budu tu sama?" "To ještě nevím ale zkusím se ještě s někým domluvit. Neboj se sama tady nebudeš."usmál se a já mu úsměv oplatila.

O dvě hodiny později

Konečně jsme byli na místě. Vylezli jsme z auta a šli jsme do backstage kde mi Honza dal náramek, abych mohla i sama do backstage. Honza se tam bavil s jinými Ytbery, který jsem moc neznala tak jsem mu řekla že jdu za Kájou/Kovym. "Ahoj Luci, kde se tu bereš." "Ahoj, já jsem tu s Honzou." A tak jsme se dali do řeči. Asi se ptáte odkud se sním bavím. No táta vlastnil firmu, která s ním spolupracovala a byli přátelé, takže Kovy byl pro mě takový bráška. Kecali jsme tam asi deset minut, ale potom už musel jít na stage, tak jsem se vrátila za Honzou, který si povídal se solenou trojkou a Housem. Zase jsme se spolu bavili, až jsme přišli k tématu že Honza za týden odlítá do Japonska a já budu sama doma. Kluci kromě Honzy si něco šeptali a potom vykřikli "Zatím může být u nás." Já jsem se jenom podívala na Honzu a zpátky na ně a objala je.

O týden později

Honza už odjel a já nechal mě před domem kluků (jo a jinak House bydlí se solenou trojkou v tomhle příběhu), zazvonila jsem a čekala až mi někdo otevře. Do dveří vletěl Wedry s kuchyňskou zástěrou a obracečkou a pozval mne dovnitř. Ostatní kluci mi pomohli s taškami, ukázali mi "můj" pokoj a řekli ať se zatím zabydlím než bude oběd. Trvalo mi to chvilku a tak jsem měla asi hodinu a půl času, proto jsem zapla YouTube a dívala se na Martina (Jmenuji se Martin), když jsem se dokoukala na pár videí tak jsem se chtěla jít někam projít. Zavírala jsem dveře, ale v tom jsem uslyšela hlas. Zastavila jsem a otočila jsem se na notebook, na kterém jsem nechala otevřené video od Martina. Myslela jsem si, že jsem ho nezastavila a tak jsem ho šla zastavit, ale i když jsem ho znova zastavila Martin mluvil. Chtěla jsem notebook zavřít, ale hlas začal protestovat "Ne, nedělej to, prosím."

Takže to je pro dnešek všechno a omlouvám se, že to vyšlo až za takovou dobu.

Youtuber's Daughter  [ CZ ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat