Μάνος POV
Δεν το χωράει το μυαλό μου, δεν μπορεί να μου το έκανε αυτό η Εύα! Νόμιζα πως νιώθαμε τα ίδια συναισθήματα, νόμιζα και ακόμα αυτό νομίζω και ακόμα αυτό θα νομίζω πάντα!
Ήπια μια ακόμα γουλιά από το μπουκάλι με την τεκίλα και κοίταξα τον ουρανό με τα χιλιάδες άστρα και το ένα και μοναδικό φεγγάρι!
Άραγε ομορφιά μου θα κοιτάς και εσύ αυτά τα άστρα και θα με σκέφτεσαι ή θα έχεις πάρει το καράβι των ονείρων?!
Γιατί Εύα μου, γλυκιά μου αγάπη δεν τόλμησα να σου πω από την αρχή αυτά που αισθανόμουν, γιατί με άφησες να σου φωνάζω, γιατί δεν με χτυπήσες να ματώσω εκεί από όπου τα λόγια μου μαχαίρωσαν την καρδιά σου!?
Είχα έναν άγγελο με φτερά μεγαλύτερα από όλα τα θαύματα του κόσμου, είχα έναν θησαυρό που δεν ήθελα να αγγίξει κάνεις!
Ήθελα να σου δώσω τα πάντα Εύα! Με ακούς τα πάντα ήθελα να σου χαρίσω και ακόμα αυτό θέλω, αν το έκανες για αστείο σε συγχωρώ και έλα να γελάσουμε! Μην με αφήνεις αγάπη μου!
-Μην με αφήνεις Εύα! Εύα σε αγαπάω! Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα Εύα! Με ακούς Εύα.... τα λόγια έσβηναν το ένα μετά το άλλο και τα άστρα έμοιαζαν να χορεύουν σαν τρέλα στον κατάμαυρο ουρανό
Μα δεν ήθελα να κοιμηθώ, ήθελα να πιστέψω πως όλα αυτά ήταν ένα ψέμα ήθελα να ξυπνήσω και να είναι όλα ένας εφιάλτης μα πιο πολύ αγάπη μου ήθελα να ξυπνήσω, να σε έχω στην αγκαλιά μου και να σου ψιθυρίσω αυτό που ήθελα πιο πολύ από όλα! Καλημέρα γυναίκα μου!
Θέλω να το φωνάζω πως είσαι η γυναίκα μου και ας μην έχεις γίνει ακόμα, θέλω να το φωνάζω, θέλω να γίνω λιώμα!
Θέλω να τρελαθώ για σένα γιατί εσύ έκανες την καρδιά μου να χορεύει σαν τρελή να χοροπηδάει από την χαρά της κάθε στιγμή!
Εσύ Εύα τι έκανες!? Έφυγες και με άφησες με ένα ποτό στο χέρι! Έφυγες χωρίς καμία εξήγηση χωρίς ούτε ένα αντίο ένα χάδι ένα φιλί που τόσο έχω ανάγκη να νιώσω πάνω στα χείλη μου!
Έχω εθιστεί στα φιλία σου, στο απαλό σου δέρμα νιώθω πως μυρίζω το άρωμα σου Εύα, μα ξέρω πως είναι οφθαλμαπάτη κλαίω για σένα και δεν μπορώ να κλείσω μάτι!
Θέλω τόσο πολύ να σε πιάσω στα χέρια μου και να σε σκοτώσω με τα φιλιά μου, δεν μπορώ να απλώσω χέρι πάνω στην υπέροχη μορφή σου δεν μπορώ να καταστρέψω μια και μοναδική αρμονία!
Μακάρι να στα είχα πει όλα αυτά αγάπη μου, λατρεία μου, μακάρι να με άφηνες, εγώ όμως δεν θα σταματήσω να ψάχνω δεν θα ξεκουραστώ αν δεν ενωθούν τα ζαφειρένια μάτια μας, αν δεν αγγίξω την μονάκριβη μορφή σου!
Όλη η μέρα, όλη η νύχτα, είναι αφιερωμένη σε εσένα και μόνο μοναδική μου αγάπη και αν χρειαστεί για σένα θα αλλάξω! Θα προσπαθήσω να ελέγξω όλα αυτά που σε τρομάζουν, αρκεί να είσαι κοντά μου!
Εξάρτηση μου! Λατρεία μου μοναδική! Δεν μπορώ χωρίς εσένα!
YOU ARE READING
Μη μ' αφήνεις
RomanceΗ Εύα είναι 25 ετών, ζει στο Λονδίνο μόνη της, αφού οι γονείς της έχουν πεθάνει. Είναι σχεδιάστρια και παράλληλα μοντέλο σε μια από της πιο γνωστές εταιρείες εσωρούχων. Είναι απίστευτα καλή στην δουλειά της, κοινωνική, πανέμορφη και φυσικά πανέξυπνη...